שוברי קופות 11.10.10: "הרשת החברתית" שמרה על הצמרת; היגל שניה

ג'וש דוהמל עם קתרין היגל. מתוך חיים כמו שמכירים.

ג'וש דוהמל עם קתרין היגל. מתוך חיים כמו שמכירים.

הביוגרפיה של פייסבוק ומייסדה, "הרשת החברתית", הצליחה לשמור על המקום שלה בצמרת טבלת שוברי הקופות, עם תוספת של 15.5 מיליון דולרים על פי הערכות. סך כל רווחי הסרט בשבועיים נאמדים בכ-46 מיליון, והסרט ירד ב-30.9 אחוזים בלבד מהשבוע שעבר, שבוע הבכורה. הבאזז סביב הסרט כנראה מסרב לדעוך. לעומת זאת, הקומדיה "חיים כמו שמכירים" בכיכובם של קתרין היגל וג'וש דוהמל, פתחה נמוך למדי עם 14.6 מיליון דולרים, על פי הערכות. עבור היגל, זו הפתיחה הגרועה ביותר בחמש השנים האחרונות (מאז התפרסמה עם "האנטומיה של גריי"); לעומת דוהמל שזו עבורו אחת הפתיחות הטובות בתחום הקומדיה.

דרמת הספורט "מזכירות" (ש.ל.ר, Secretariat) עם דיאן ליין פתחה בסכום מכובד של 12.6 מיליון דולרים, על פי הערכות. מותחן האימה "את נשמתי תיקח" (ש.ל.ר, My Soul to Take) של ווס קרייבן, פתח גם הוא עם סכום נאה של 6.9 מיליון (אפילו קצת נמוך עבור קרייבן של אחרי "צעקה"), כשבינו לבין "מזכירות" ניצב סרט האנימציה התלת מימדי "אגדה עם כנפיים: השומרים של גאהול". "אגדה" אמנם לא הפך לשובר קופות ענק ובלי העלות הגבוהה של סרט תלת מימד, הוא לא היה זוכה לרווחים הנאים שלו – תוספת של 7 מיליון דולרים בשבוע השלישי – אך הוא מחזיק מעמד די טוב בקופות עם ירידה של 35 אחוזים בלבד מהשבוע שעבר.

ז'ראר דפרדייה, ג'יזל קסדסו. מתוך אחר הצהריים בכפר עם מרגריט.

ז'ראר דפרדייה, ג'יזל קסדסו. מתוך אחר הצהריים בכפר עם מרגריט.

ונעבור ארצה: הסרט הצרפתי "אחר הצהריים בכפר עם מרגריט" משך כ-28 אלף צופים ישראלים בשלושה שבועות (17 ימי הקרנה). הסרט מוקרן על 6 מסכים בלבד בישראל, כאשר זו אחת המדינות הראשונות בעולם להקרין אותו מחוץ לצרפת. בסוף שבוע הבכורה שלו גרף הסרט בממוצע בבית קולנוע בארץ כ-13 אלף דולרים, נתון מכובד מאד. בצרפת הסרט הכניס 9 מיליון דולרים השנה, ובינתים הוא הסרט המקומי המוביל שם. סרטי אורלנדו מפיצים בארץ את הסרט בכיכובם של ז'ראר דפרדייה וג'יזל קסדסו.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?