גלובוס גרופ תקים את "גלובוס סיטי" בגרנד קניון שבחיפה

יורם גלובוסחברת גלובוס גרופ הכריזה כי תקים מתחם קולנוע בשם "גלובוס סיטי" בתוך הגרנד קניון, חיפה, עם 25 אולמות קולנוע. מתחם ה'גלובוס סיטי' מיועד להחליף את מתחם השעשועים 'לונה גרנד' והשקתו לציבור מתוכננת כבר לסוף השנה הנוכחית, 2011. מלבד אולמות קולנוע, יכיל המתחם גם מתחם בילוי פנימי, אטרקציות לילדים ולנוער, אולפן טלויזיה ומתחם כנסים.

כניסתה של גלובוס גרופ לחיפה עצמה, לצד הנוכחות שלה בקריון שבקרית ביאליק עוד מ-2007 (המורכב מ-16 אולמות קולנוע – פעם אחד מהם היה השני היחיד שהקרין סרטים ב-IMAX), הופכת את חיפה לעיר קולנוע. זוהי העיר היחידה במדינה אשר לה (מתוכננים) שלושה מתחמי קולנוע מרובי-אולמות, אחרי שמוקדם יותר החודש הכריזה יונייטד קינג כי תקים מתחם 'סינמה סיטי חיפה' ביציאה ממנהרות הכרמל בצ'ק פוסט חיפה בשנת 2013, והמיקום של הזה סמוך לקניון Cinemall‏ (לשעבר קניון לב המפרץ) שם שוכן מתחם הקולנוע ברשת יס פלנט.

'גלובוס סיטי' מיועד להיות הקטן מבין השלושה, והוא ישתרע על שטח של 5,000 מ"ר (עם אפשרות להרחבה ל-10,000 מ"ר), לעומת 40,000 מ"ר של 'יס פלנט חיפה', ולעומת 50,000 מ"ר של 'סינמה סיטי חיפה'. גלובוס גרופ למודת הניסיון, שכבר הודחה משני קניונים בעבר לטובת רשת האופנה H&M, שכרה את השטח לתקופה ארוכה. 'גלובוס סיטי' הוא מותג חדש של הרשת, שעד כה השתמשה ב'גלובוס מקס'.

"לחיפאים תהיה כבר סיבה ממשית שלא לעזוב את העיר," מסר יורם גלובוס, הבעלים ויו"ר גלובוס גרופ, "לאחר שכל אפשרויות הבילוי יוצעו להם תחת קורת-גג אחת, במתחם שמשלב נוף אורבני מרהיב. 'גלובוס סיטי' חיפה הוא נדבך נוסף לרשת בתי-הקולנוע של גלובוס ולפרויקטים רבים נוספים שהחברה מתכננת בישראל."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?