תמונות חדשות מהסדרה הישראלית "סימני שאלה"

"סימני שאלה". יון תומרקין, יונה אליאן, גאלה קוגן, ניר שטראוס. צילום: ינאי יחיאל.

"סימני שאלה". משמאל: יון תומרקין; מימין: יונה אליאן, גאלה קוגן, ניר שטראוס. צילום: ינאי יחיאל.

סדרת הדרמה "סימני שאלה" שביים אופיר בביוף ("כנפיים") על פי תסריט של עידו דרור ("סוף שבוע בתל אביב"), תעלה בסוף החודש לשידור ב'רשת', ותמונות ראשונות ממנה נחתו אצלנו היום.

העלילה של "סימני שאלה" עוסקת בצעירים חרדים (שוב?) שחזרו בשאלה (חידוש!) – פשטו את הביגוד השחור, את השטריימלים, את הפאות, ואת כל החוקים הנוקשים – ועברו ל'עיר החטאים', תל אביב. השם עצמו, 'סימני שאלה', מתיחס לעמותה בשם זה שאותה מנהלת זיוה (יונה אליאן), ועוזרת לחוזרים בשאלה. דן שפירא מגלם צעיר שמשלב בין חיים פרועים בתל אביב לבין גרושה וילד בבית שמש החרדית; גאלה קוגן מגלמת ציירת המנסה להוציא לאור קומיקס; טל טלמון ("נשות הטייסים") מגלמת חשפנית; ואיתם גם מככבים איתי תורג'מן, יון תומרקין וניר שטראוס.

טריויה חביבה: ליאת אזר מגלמת את גרושתו החרדית של שפירא, אבל בתפקיד הגדול הקודם שלה – בסדרה "המקום" – היא גילמה מלצרית שבגללה ובגלל אביה, הבחור החוזר בשאלה שהגיע ל"מקום" באחד הפרקים נאלץ לאכול מנה שנוגדת את צו הדת.

הסדרה תעלה לשידור ב-31 בינואר, בשעה 22:00 בערוץ 2. חיים שריר הפיק.

"סימני שאלה". איתי תורג'מן, טל טלמון. צילום: ינאי יחיאל.

"סימני שאלה". איתי תורג'מן, טל טלמון. צילום: ינאי יחיאל.

"סימני שאלה". טל טלמון, יונה אליאן, דן שפירא. צילום: ינאי יחיאל.

"סימני שאלה". טל טלמון, יונה אליאן, דן שפירא. צילום: ינאי יחיאל.

תמונות נוספות מתוך "סימני שאלה"

עידית

סידרה מצוינת. ראיתי 3 פרקים בטרום הקרנה.
טיפול יוצא דופן בסוגיה.
הסידרה מעמיקה ומעלה סיפור שעדיין לא סופר בצורה אינטלגנטית. היגיע הזמן שנקשיב לסיפור הזה.

מאי

מתי הסדרה תיהיה ??

אלי שגב

סוף ינואר

לפחות בסידרה הזו יש מעט אמת חרדים שחיים חיי הוללות בתל אביב ופרקו מהם את כל החוקים תןך כדי שהם מתוסבכים בינם לבין עצמם נו….. בשביל זה שווה לחזור בשאלה???

אלמוג

יון תוריד את הזקן יפה לך יותר כמו בחצויה

שלמה

הם חוזרים בשאלה בגלל בר רפאלי ולא בגלל צבי ינאי

שניטה

ראיתי את הפרק הראשון, היו שם מספר דברים לא אמינים. גם קלטתי מגמה שהופיעה גם בחיים אחרים: דמות חוזר בשאלה "מתחכמת" כזו שכאילו יודעת יותר מהחרדים שהשאירה מאחור… עילוי כזה, שציפו ממנו לגדולות, אך הוא "בחוכמתו הרבה" קלט דברים שהחרדים האחרים לא קלטו… מקווה שאנשים לא קונים את זה, כי תכל'ס, רוב החוזרים בשאלה הם די טיפשים, מן שבבניקים, נושרים מהישיבה כאלה (מקבילים לנושרים מהתיכון) מגוחך לעשות מהם חכמים, לא כולם ישראל סגל.
בכלל, יוצאים לאחרונה יותר מדי סרטים שדנים בסוגייה הזו של חזרה בשאלה, מדוע לא דנים גם בסוגייה היותר נפוצה והיותר ערכית? – חזרה בתשובה… למצוא את אלוקים זה Happy Ending לאבד אותו זו טרגדיה… מה רע בסוף טוב? נהיה כמו הוליווד!

מסתבר שחרא באריזת צלופן מסוגננת מוכר לא רע

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?