תמונה ראשונה מתוך "אקס-מן: הכיתה הראשונה"

"אקס-מן: הכיתה הראשונה".

"אקס-מן: הכיתה הראשונה". לחצו עליה להגדלה.

תמונה ראשונה מהסרט "אקס-מן: הכיתה הראשונה" של מתיו ווהן, נחתה הלילה ברשת (מעל, לחצו להגדלה – עדכון: קיבלנו גרסה גדולה יותר, היא רחבה ונמוכה ונעדכן את ההגדלה ברגע שתצא איכות טובה יותר), עם כל חברי הצוות הבולטים בסרט (פירוט מיד). נזכיר שהעלילה לוקחת אותנו אל השנים המוקדמות של האקס-מן (שנות ה-1960, אגב), לפני שצ'ארלס אקסוויאר היה ל'פרופסור איקס' (ג'יימס מק'אבוי) ואריק לנשר היה ל'מגניטו' (מייקל פסבנדר), והם היו רק צמד צעירים שמגלה את כוחותיו העל-טבעיים לראשונה.

משמאל לימין בתמונה: מייקל פסבנדר המגלם את אריק לנשר ('מגניטו'), רוז בירן היא מוירה מק'טגרט, ג'ניוארי ג'ונס היא אמה פרוסט, ג'ייסון פלמינג הוא עזאזל, ניקולס הולט הוא 'חיה' או 'ביסט' בלעז', לוקאס טיל הוא האבוק, זואי קרביץ היא אנג'ל סלבדור, ג'ניפר לורנס היא מיסטיק וג'יימס מק'אבוי הוא צ'ארלס אקסוויאר.

עדכון: קיבלנו תמונות חדשות נוספות מהסרט!

בעוד תמונות לשוברי קופות אחרים מהקיץ הקרוב נפוצו כבר מזמן – זוהי תמונה ראשונה ל"אקס-מן: הכיתה הראשונה" שצצה, והסרט מיועד לעלות למסכים בארץ ב-2 ביוני השנה. אולי זה קשור לעובדה שהסרט נכנס לאחרונה לצילומים מחדש.

[…] הקומיקס "אקס-מן: הכיתה הראשונה" התחדש רק לפני ימים אחדים בתמונה הראשונה שלו, והנה, כבר יש תמונות חדשות נוספות ממנו, באדיבות מגזין […]

גאסר

אגב, הבמאי אישר שהתמונה הזו מזוייפת..

אלי שגב

כן, רשמתי בפולו-אפ 🙂 תודה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?