הנרי קביל הוא סופרמן

הנרי קבילהשחקן האנגלי הנרי קביל ("שושלת טיודור") נבחר לגלם את קלארק קנט – הידוע גם בתור "סופרמן" – בסרטו של זאק סניידר, עליו גם מפקח כריסטופר נולן. את התסריט, שפרטיו לא נחשפו עוד, כתבו דיויד ס. גויר וג'ונתן נולן, שכתבו לנולן האח גם את "האביר האפל" ואת "באטמן מתחיל".

קביל בן ה-27 אינו מוכר מדי מחוץ לסדרה התקופתית "שושלת טיודור", שם יש לו תפקיד מרכזי בהחלט. יחד עם זאת, נודע כי הוא נבחן בעבר לתפקיד סופרמן, עוד כשהסרט "סופרמן חוזר" מ-2006 היה בידיו של מק-ג'י. בהמשך, עבר הפרויקט לידיים של בריאן סינגר ולבסוף נבחר ברנדון רות' לגלם את איש הפלדה. אולפני האחים וורנר כנראה זכרו את קביל, והוא הפך להיות בין שלושת או ארבעת המועמדים הבולטים לתפקיד בסרט החדש המתוכנן ל-2012, ואת כריס נולן הוא הכיר כאשר נבחן לתפקיד באטמן של "באטמן מתחיל", וכנראה שגם לו נשאר מקום חם בלב לטובת קביל. השחקן גם התמודד על תפקיד ג'יימס בונד שלבסוף נטל דניאל קרייג.

"בפנתיאון גיבורי העל," מסר סניידר, "סופרמן הוא הכי מוכר והדמות שגילמו הכי הרבה בהיסטוריה, ולכבוד הוא לי להיות חלק משובו למסך הגדול. אני גם מצטרף לאחים וורנר, ללג'נדרי [אולפנים] ולמפיקים באומרי כמה אני מתרגש על ליהוקו של הנרי. הוא בחירה מושלמת לעטות את הגלימה ומגן ה-S."

"סופרמן" של סניידר ונולן מתוכנן לצאת בארה"ב בדצמבר 2012 (ואצלנו, לאור העובדה שמדובר באולפני האחים וורנר, זה כנראה לא יאחר לבוא – אם לא יצא במקביל אפילו). נזכיר כי השחקן ג'ון האם ("מד מן") שיחגוג השנה 40, הכריז כי הוא גם נשקל לתפקיד סופרמן, אך הוא היה מבוגר מדי להפקה.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] רק תפקידו של איש הפלדה אויש בינתים, והוא ניתן לשחקן הנרי קביל ("שושלת טיודור"). התוספת של קוסטנר […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?