רשמי: "האביר האפל" שבר את שיא הגריפה בסופה"ש הראשון בקולנוע

האביר האפל, פוסטר עבריעכשיו זה רשמי: "האביר האפל" שבר את שיא כל הזמנים של רווחים מסוף השבוע הראשון בקולנוע! הסרט מוביל את הטבלה השבוע עם סכום סופי של 155,340,000 דולרים, כמעט 4 מיליון דולרים יותר מהמוכתר הקודם בתואר, "ספיידר-מן 3" (151,116,516 דולרים). האביר האפל של כריסטופר נולן הוא סרט כל כך הרבה יותר טוב מספיידי-3, שזה כמעט עלבון שההפרש כל כך זעום. הרווחים של הסרט מסופה"ש הזה כמעט כיסו את כל עלותו בת ה-180 מיליון דולרים (אל תשכחו שחוץ ממלא אפקטים, הושקעה המון עבודה עבור האיימקס).

אחרי האביר האפל, כביכול משתרך לו המחזמר הקולנועי, "מאמה מיה", בכיכובם של מריל סטריפ ופירס ברוסנן בשיריהם של להקת "אבבא". כביכול, משום שהסכום שגרף המחזמר הוא 27.6 מיליון דולרים – סכום מפואר מאד. המחזמר החביב עלי, "שיער", הצליח לגרוף בערך 15 מיליון דולרים בכל השהות שלו באקרני ארה"ב, על פי בוקס-אופיס-מוג'ו. סרט האנימציה "ספייס צ'ימפס" פתח במקום השביעי בטבלת סוף השבוע עם 7.4 מיליון דולרים.

את המקום השלישי אחרי האביר ומאמה, תפס "הנקוק" שמצליח לשמור על יחסים טובים עם הקהל גם בשבוע השלישי, וגרף 14 מיליון דולרים. אחריו, "מסע אל בטן האדמה" (שאגב, ראיתי היום בגרסת התלת-מימד של yesPlanet והיא ממש נהדרת – כתבה על הנושא ביום רביעי או חמישי) עם 11.9 מיליון דולרים ו"הלבוי 2" עם 10 מיליון דולרים.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?