אליס איב, רוזמונד פייק ודיאן קרוגר מועמדות לתפקיד מרכזי ב"סופרמן"

אליס איברוזמונד פייקדיאן קרוגר

לפי שמועות בהוליווד, השחקניות אליס איב ("היא לא בליגה שלך"), רוזמונד פייק ("המחליפים") ודיאן קרוגר ("ממזרים חסרי כבוד"), מועמדות לגלם תפקיד נשי מרכזי בסרט "סופרמן", אך ככל הנראה מדובר בדמות מהצד הרע של כוכבי הסרט. הנרי קביל ("שושלת טיודור") יגלם את קלארק קנט וסופרמן, בסרט שיביים זאק סניידר בשיתוף פעולה עם כריסטופר נולן ולפי תסריט של דיויד ס. גויר וג'ונתן נולן (משפחת "האביר האפל" ו"באטמן מתחיל").

באינטרנט כבר החלו להתרוצץ שמועות באשר לזהות הדמות שהכוכבות הבלונדיניות מועמדות לגלם, אך בהפקה, כיאה לסרט שכריס נולן קשור בו, שומרים על הקלפים קרוב לגוף.

באשר לתפקיד הברונטי של לויס ליין, עלו די הרבה שמות, בינהם קריסטן סטוארט ("דמדומים"), רייצ'ל מק'אדמס ("שרלוק הולמס"), ג'סיקה בייל ("צוות לעניין"), דיאנה אגרון ("אני מספר ארבע" בקרוב ו"גלי"), מיילין אקרמן ("השומרים") ואוליביה ווילד ("טרון המורשת").

אולפני האחים וורנר מנסים לצאת לדרך עם ההפקה כבר בקיץ הקרוב, עם כוונה להקרין בארה"ב כבר בדצמבר 2012, באיזור חג המולד עבור הגיבור האמריקאי הותיק והאהוב.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] על הצטרפותה של פייק ל"התנגשות" מבטלת ככל הנראה את השמועות על אפשרות הליהוק שלה ל"סופרמן" שצצה מוקדם יותר השבוע. "התנגשות […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?