צ'ארלי שין פוטר סופית מ"שני גברים וחצי"; מלחמת בתי המשפט מתחילה

צ'ארלי שיןכוכב "שני גברים וחצי", צ'ארלי שין, פוטר סופית מהסדרה בידי שלוחת הטלויזיה של אולפני האחים וורנר, עם ההודעה הבאה ששוחררה מצידם: "אחרי בחינה זהירה, 'וורנר ברוס טי-וי' ביטלו את שירותיו של צ'ארלי שין, בתוקף מידי." יחד עם זאת, ניתן להבין כי הסדרה לא הופסקה לחלוטין (על אף שאת העונה הזו כן ביטלו סופית), והאפשרות לשחקן מחליף לתפקיד הראשי היא אפשרית בהחלט.

אבל לא בזאת תמה הסאגה המעייפת הזו. עוד בשבוע שיגר עורך דינו של שין מכתב דרישה לאולפנים על תשלום בגין שמונת הפרקים בסדרה שטרם הופקו. מאידך, שין ועורך דינו טרם הגישו תביעה גדולה נגד האחים וורנר, ונראה שהדברים עומדים להשתנות לאור המצב החדש. מצידו השני של המתרס, האולפנים כבר החלו להתכונן ושכרו את שירותיהם של צמד עורכי דין נחשבים – רון אולסון וג'ון שפיגל, אם תרצו לחפש בגוגל.

תקציר האירועים הקודמים: צ'ארלי שין משתלח ביוצר הסדרה "שני גברים וחצי", צ'אק לור, בגין גיחוך שתרם נגדו לור. הוא קורא לו בשם עברי שאינו קשור לשמו של לור, ומעורר את חמתם של הארגונים היהודים. התפרצות הזעם של שין לא מעוררת תגובות חמות בקרב הקהילה ההוליוודית (וגם כמה כבר אנשים רוצים להסתבך עם רשת הטלויזיה CBS ועם אולפני האחים וורנר?) ואנשים מתחילים לקרוא לו 'מל גיבסון 2'. שין מבהיר כי הוא אינו אנטישמי, וממשיך לירות חצים נגד ההפקה של "שני גברים".

בלי צ'ארלי שין על הסט, קשה לחשוב על מישהו מספיק טוב שיפיח חיים בסדרה הגם-ככה-בינונית הזו. פיטוריו מהתוכנית הם כמובן הדבר ההגיוני, והתעכבו כנראה רק בשל בדיקות משפטיות, אבל המשך הסדרה בלעדיו נראה חסר ערך – ואם יקרה, זה יהיה רק כדי לנסות להמשיך לחלוב כסף על גב סדרה מוכרת, ביחוד לאור כל תשומת הלב שהיא זוכה לו בזכות המאבק הזה.

ניר

תרשה לי להעמיד אותך על טעותך, אותו שם יהודי (חיים לוין) זה השם איתו נולד צ'אק לורי שפשוט שינה את שמו.
ואיך אפשר להגיד על סדרת הקומדיה הנצפית ביותר בארה"ב בשנים האחרונות לפי נתוני רייטינג, שהיא סדרה בינונית?
תבדוק את הפרטים לפני שאתה מפרסם.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?