דארן ארונופסקי פורש מבימוי "וולברין"

דארן ארונופסקידארן ארונופסקי פרש מבימוי "וולברין" (ש.ל.ר, The Wolverine) משום שאין באפשרותו לשהות למעלה משנה מחוץ לארה"ב. "ככל שדיברתי יותר על הסרט הזה עם שותפי ב[אולפני] פוקס, התבהר לי שההפקה של 'וולברין' תגרום לי לשהות בחו"ל כמעט שנה," הוא מסר בהודעה לעיתונות. "לא הרגשתי בנוח להיות רחוק ממשפחתי לפרק זמן ארוך כל כך. אני עצוב שלא אוכל ללוות את הפרויקט הזה, משום שמדובר בתסריט מעולה וציפיתי מאד לעבוד עם חברי, יו ג'קמן, שוב."

צילומי "וולברין" אמורים היו להתחיל להצטלם באביב הזה, ביפן – ולהתרכז ככל הנראה במדינה זו, משום שלתסריט אלמנטים סמוראים רבים. יחד עם זאת, מתישהו בשנה שעברה, ארונופסקי ורייצ'ל ווייז נפרדו לאחר זוגיות נטולת נישואין של כמעט עשור, וילד משותף שהיום בן 4 כבר. ארונופסקי רצה מאד לביים את "אקס- מן 3", אך לבסוף התפקיד הלך לברט רטנר, וגרף למעלה מ-450 מיליון דולרים מסביב לעולם. מאוחר יותר הוא היה מועמד לביים את "אקס-מן: ההתחלה", אבל תפקיד זה הלך למתיו ווהן.

אולפני פוקס אמנם לא מיהרו לתת לבמאי "המתאבק" המצליח שלהם כל פרויקט בו חשק, אבל גם לא התעלמו מרצונותיו (אנחנו מדברים על התקופה שלפני "ברבור שחור" שזיכתה את נטלי פורטמן באוסקר והפכה לסרט המצליח ביותר של פוקס עם עלות מינימלית של 13 מיליון דולרים ורווח בגובה 271 מיליון מסביב לעולם), ולבסוף הצמידו אותו לפרויקט "וולברין" עם ג'קמן, שאיתו עבד על הסרט המוזר "המעיין".

"אמנם אנחנו כמובן מאוכזבים שדארן לא יכול לעשות את 'וולברין', אנו מבינים ומכבדים את סיבותיו," מסרו אולפני פוקס. "אחרי שעשינו את 'המתאבק' ו'ברבור שחור' עם דארן, אנו יודעים שהוא כישרון יוצא דופן ומצפים בכיליון עיניים לעבוד איתו על פרויקטים אחרים בעתיד. יו ג'קמן ופוקס נשארים מחויבים לחלוטין לעשות את 'וולברין'." אז כעת הם בחיפושים אחר במאי חדש כמובן.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] הבא, אבל לבסוף התפקיד הלך לדארן ארונופסקי. עכשיו משזה פרש עקב עניינים משפחתיים, חרושת השמועות בהוליווד החלה לעבוד שעות נוספות, אלא […]

[…] של "וולברין" יתעכב עכשיו משהבמאי דארן ארונופסקי פרש.   0 אהבתי השאר/י תגובה   […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?