אהרון ג'ונסון ל"אנה קרנינה" עם קירה נייטלי; ול"פראים" עם טיילור קיטש ובניסיו דל טורו

אהרון ג'ונסוןטיילור קיטשג'ניפר לורנסבניסיו דל טורו

מימין לשמאל: אהרון ג'ונסון, טיילור קיטש, ג'ניפר לורנס, בניסיו דל טורו

אהרון ג'ונסון ("קיק אס" המצוין ו"צ'אט רום" שעכשיו בקולנוע) וטיילור קיטש (גמביט ב"אקס- מן המקור: וולברין") מנהלים מגעים לככב בסרט "פראים" של אוליבר סטון. את התסריט שכתב דון ווינסלו מספרו שלו (שלא תורגם לעברית למיטב ידיעתנו), יחד עם שיין סלרנו. העלילה מספרת על צמד חברים (קיטש וג'ונסון) מגדלי מריחואנה איכותית כל כך, עד שקרטלית סמים מנסה להכריח אותם לעבוד בשבילה כשהיא חוטפת את חברתם הטובה ביותר המשותפת; אלא שהיא אינה יודעת שצמד החברים לא חלש כפי שהוא נראה ולא מתכנן להתקפל בקלות כל כך. צילומי הסרט צפוים לצאת לדרך ביוני הקרוב.

סטון החתים את בניסיו דל טורו לתפקיד אחד מביריוני הקרטלית המרכזיים, רוצה את סלמה הייק בתור קרטלית הסמים, וגם רצה את ג'ניפר לורנס ("קר עד העצם" ובקרוב "X-מן: ההתחלה") לתפקיד החברה הנחטפת. לורנס מצידה, נאלצה לוותר ככל הנראה על התפקיד לטובת כיכוב בסרט העתידני "משחקי רעב" של גארי רוס. סוזן קולינס עיבדה את הספר שכתבה לתסריט יחד עם בילי ריי, והעלילה מספרת על צעירה שמצטרפת לתחרות הישרדות על מנת להציל את הקהילה/מושבה שלה. לורנס הביסה בדרך לתפקיד את היילי סטיינפלד (שהיתה מצוינת בתור מאטי רוס ב"אומץ אמיתי"), אביגיל ברסלין ("ברוכים הבאים לזומבילנד") ואת אמילי בראונינג ("סאקר פאנץ'"). יש שיחות עם אוליביה ווילד ליטול את תפקיד הנחטפת.

לורנס היא לא המחוזרת היחידה במאמר הזה. אהרון ג'ונסון הפך פתאום גם הוא לשחקן מבוקש, כאשר הוצע לו במקביל גם לככב בדרמה הרומנטית "אנה קרנינה" לצידה של קירה נייטלי, על פי ספרו המפורסם של לב טולסטוי; ולא מזמן בריאן סינגר רצה בו לסרט "ג'ק רוצח הענקים" (ש.ל.ר, Jack the Giant Killer), אבל לבסוף התפקיד הלך לניקולס הולט. טום סטופרד עיבד את ספרו של טולסטוי, וג'ו רייט ("כפרה", ו"האנה" בקרוב) יביים, עם כוונה להתחיל צילומים בסתיו, כך שלא צריכה להיות לג'ונסון בעיה להצטלם גם ל"פראים".  ג'וד לאו גם כן מנהל מגעים לככב בסרט, ושום תפקיד עוד לא נמסר מלבד שנייטלי תגלם את האישה התקועה בנישואין נטולי אהבה.

חזרה לבניסיו דל טורו, שיבצע את בימוי הביכורים שלו כסגמנט אחד מיני שבעה, שירכיבו את הסרט "שבעה ימים בהוואנה" (ש.ל.ר, 7 Days in Havana). עוד במאים שיטלו חלק בפרויקט גם הבמאי הפלשתיני איליה סולימן ("הזמן שנותר"), לורן קנטה ("בין הקירות"), וחוליו מדם ("סערת החושים של אנה").

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?