אסי כהן עוזב את "ארץ נהדרת"?

"פעם הייתי". אסי כהן. צילום: רפי דלויה.

אסי כהן. צילום: רפי דלויה.

התעשיה גועשת על רקע שמועה כי השחקן אסי כהן יעזוב את תוכנית הבידור השבועית "ארץ נהדרת", וימשיך לדרכים עצמאיות כשבראשן העונה השניה של "חטופים". מקשת עוד אין אישור רשמי, ומשם נמסר: "אסי כהן ממשיך ב'ארץ נהדרת' עד לסיום העונה. אחר כך יכנס לצילומי 'חטופים' וכן צפוי להוביל פרויקטים נוספים בקשת. המשך פעילותו בארץ נהדרת תדון לקראת עליית העונה הבאה."

כהן הוא אחד הטאלנטים הבולטים והמוכשרים ביותר של "ארץ נהדרת", שאני בספק אם מישהו עוד נהנה מלצפות ב"ארץ נהדרת". הרי הסיבה היחידה לצפיה היא הרגל ושיחות בחדרי האוכל בעבודה, כי היא בטח לא מצחיקה. כהן, שהצטרף בעונה השלישית כאורח (וברביעית כקבוע) ועוד יופיע בפרק הסיום של העונה הנוכחית (29 באפריל), ביצע את חיקוי אישי הציבור המוצלחים ביותר שראתה התוכנית, ובהם אביגדור ליברמן, גיא זוהר, אורי גלר, וגבי אשכנזי. האחרון שנשאר להצחיק בחיקוים שלו בתוכנית העשירה בכוכבים, הוא אלי פיניש. אולי עזיבתו של כהן היא תחילת הסוף של הסוס הצולע הזה שאמור להיות תוכנית הסאטירה המובילה של ישראל… העונה הבאה כבר כמובן בתכנון, ואין שום ספק לגבי המשך עמידתה, אבל אולי מישהו בקשת יסכים לומר בקרוב: הרייטינג גבוה אבל החבורה הזו מביכה את עצמה ואת הצופים, אולי נפסיק עם זה.

עד מתי תהייה העונה השמינית של ארץ נהדרת?
מתי תתחיל העונה התשיעית של ארץ נהדרת?

מצפה לתשובה,
שחר.

אלון

כתוב לך כאן שהעונה מסתיימת ב-29 באפריל…

אביתר

אסי אתה כוסון אש

[…] אחד מכוכבי הסדרה הבולטים, אסי כהן, פרש מתפקידו ב"ארץ נהדרת" על מנת להתמקד בתפקידי דרמה ובינהם כמובן תפקידו בסדרה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?