קצרים: העיבוד של "חטופים" לעונה מלאה; 160 מיליון ש"ח בעונת הקיץ של ערוץ 10 ועוד

רשת השידור האמריקאית שואו-טיים הזמינה עונה מלאה של Homeland, העיבוד שלה לסדרה הישראלית "חטופים" של גידי רף. הנה הקדימון שכבר מוכן לסדרה, שתהיה בת 12 פרקים עם הארכתה לעונה המלאה:

—–

ערוץ 10 הכריז כי לוח שידורי הקיץ שלו עלה 160 מיליון ש"ח וזהו גידול של עשרות אחוזים מאשתקד. בין הסדרות החדשות שנהנו מהתקציב הן הגרסה הישראלית של "ווייפאאוט" ותוכנית הבידור עשירת הבעיות "נבחרת ישראל".

—–

פרק חג הפסח בתכנית הילדים "שלום סומסום" (גרסה חדשה של "רחוב סומסום") שהופק על ידי ערוץ "הופ" הישראלי ומשודר בארה"ב, זכה בפרס HUGO של פסטיבל הסרטים שיקגו 2011.

—–

תמר איש-שלום אכן תחליף את מיקי חיימוביץ' במהדורה המרכזית של חדשות 10, אבל לאור מאבקי כוח בהפקה, יעקב איילון יגיש את המהדורה ארבעה ימים בשבוע ואיש-שלום רק ביום הנותר (ובימי חופש של אילון).

—–

גמר הריאליטי "אייל גולן קורא לך" זכה לרייטינג הגבוה ביותר של ערוץ מוסיקה 24 מאז הקמתו: 7.3 אחוזים במהלך התוכנית עצמה, וכ-9.7 אחוזים כאשר הוכרזה הספרנית מורן מזור כזוכה.

—–

פרק הפתיחה של העונה השלישית של "החברים של נאור" גרף 18 אחוזי רייטינג מוצלחים לערוץ 10, שהם בדיוק המספר שגרף פרק הפתיחה של העונה השניה. הפרק השני של העונה החדשה גרף רק 15 אחוזים.

——

קשת מכרה לחברת התקשורת הבין-לאומית אנדמול את זכויות ההפצה של הפורמט "בקרוב: אהבה", והפצתה החלה בפסטיבל מיפ 2011 בקאן. הסדרה מתעדת 5 נשים (בעיקר מפורסמות) בדרך למציאת אהבה.

—–

חברת 'מטר הפקות' מכרה במהלך פסטיבל מיפ 2011, אופציות לשידור השעשועון הישראלי "מישהו בבית" ל-7 מדינות, ובינהן צרפת, גרמניה וספרד. מדינות אלו תצטרפנה לקזחסטן, ולבלגיה שכבר הזמינה עונה שניה.

—–

ואם כבר 'מטר הפקות', החברה תעבד את הסיטקום האמריקאי "כולם אוהבים את ריימונד" לישראל, לטובת שידור בזכיינית ערוץ 2, 'רשת'.

—–

קובי אוז חוזר למליאת רשות השידור, לאחר ששוחח עם יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, בה זה הודיע לו כי הרשות תמצא את האיזון בין עיסוקו כאמן ויוצר לחבר מליאה.

—–

נשיא הכנס השנתי למנהיגות יהודית של קרן היסוד בוושינגטון, ד"ר אלכסנדר משקביץ, הודיע בכנס על כוונתו להקים ערוץ תקשורת פרו-ישראלי, שישדר במתכונת ערוצי חדשות בינלאומיים, דוגמת אלג'זירה, BBC ואחרים.

—–

החלו צילומי הגרסה המקומית ל"ג'קאס", שתיקרא "4X". ההפקה יצאה לדרך עבור yes.

—–

השחקן קובי מרציאנו הצטרף לסדרה "סברי מרנן" לצידם של תיקי דיין, יהורם גאון, דביר בנדק ורותם אבוהב. העלילה עוסקת בחייהן של שתי משפחות המתגוררות בשכנות זו לזו.

—–

שני פרקים בסדרה "פלפלים צהובים" של זכיינית ערוץ 2 קשת הוקרנו באו"ם, במסגרת האירועים לציון יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם.

—–

אנדמול הצליחה בפסטיבל מיפ 2011 למכור את תוכנית הריאליטי הישראלית "מגודלים" לאיטליה. בתוכנית שהפיקה דורי מדיה דרסט, הצופים שלטו באמצעות שאלות מובנות – בחייהם של 8 מתמודדים שנסגרו באולפן-מעבדה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?