וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחררים: לא משנה מה נגיד, "פולמון" נראית כמו ההתמכרות הבאה שלכם

6.2.2017 / 0:00

הדרמה היומית של HOT בידור ישראלי נהנית מכוכב עולה (תומר קאפון) ושאר קאסט חמוד, מלוקיישן מצודד (תאילנד) ומסיפור מסקרן. למרות לא מעט ליקויים מביכים, היא נראית כמו גילטי פלז'ר מכובד

יח"צ - חד פעמי

בואו נגיד את זה כבר בהתחלה: כדרכן של סדרות יומיות, "פולמון", הדרמה היומית של HOT בידור ישראלי, היא יצירה לקויה מאוד. היא מתובלת בכמה מרגעי האקשן המגוחכים ביותר שנראו לאחרונה בטלוויזיה. בכל פעם שמישהו מכוון אקדח או יורה, התגובה הבלתי-רצונית היא להתכווץ במבוכה. כמה מהסצנות בה נראות כמו טלאי על טלאי שנתפרו ברישול וביד גסה מאין כמוה, כאלה שבעליל צולמו בנפרד, כנראה במקומות שונים לגמרי, ונערכו יחדיו באופן שאינו משכנע כהוא זה. חלק מצילומי הפנים נראה קרטוני כאילו לא עברו 20 שנה מאז "כסף קטלני", והם אף צורמים במיוחד בעליבותם לצד צילומי החוץ האסתטיים. כל אלה הורסים בעקביות את האשליה.

הסדרה מגוללת את סיפורה של בר (אורטל בן שושן, הידועה גם כלירון ויסמן 2.0), בחורה צעירה שמקבלת הודעה מיובל (תומר קאפון, "תאג"ד"), האקס שלה שאיתו לא התראתה מאז שאיבד את הזיכרון שלו במהלך פעולה צבאית כושלת לפני מספר שנים. הוא מזמין אותה אליו לתאילנד ואף מממן לה כרטיס טיסה. היא מגיעה אל סאנוק, שם מתגוררת חבורה של מספר צעירים ישראלים שיצאו לשם לטיול אחרי צבא ונשארו שם, איש איש מסיבותיו הוא. כאשר בר חוברת אל יובל, היא מגלה שלא הוא שלח לה את ההזמנה. משם הולכת ונגללת עלילת קונספירציה מפותלת.

פולמון, יובל שרף, אורטל בן שושן, תומר קאפון. רונן פדידה,
הקונספירציה אסתטית יותר בתאילנד. קאסט "פולמון"/רונן פדידה

לזכותה של "פולמון" יאמר שרוב הזמן היא קולחת ונהירה, למרות המורכבות של סיפור המסתורין שהיא מגוללת (הכולל גם גנגסטר רוסי שמנסה להרוג את יובל בהוראה מגבוה, וכן איש עסקים ישראלי מפוקפק). היא חושפת את הקלפים בקצב מדוד ונכון, לפחות על סמך שלושת הפרקים הראשונים, ועולה בידה לסקרן ולגרום לנו לתהות איך כל הקצוות קשורים זה לזה הן בתאילנד והן בישראל. השחקנים מצליחים לשאת בחן את הדיאלוגים גם כשאלה מקרטעים ולפצות על הסצנות האוויליות, גם אם בחלק מהמקרים אפשר היה ללטש מעט יותר והיו יוצאים נשכרים מעוד כמה טייקים. אורטל בן שושן מצטיינת במיוחד ומאפילה על כל היתר, אבל גם עמיתיה טובים, ובפרט צמד הלצים עופר חיון ואורי עטיה, וכמובן תומר קאפון, שהפך לכוכב בעקבות "תאג"ד" וכעת "פולמון" יכולה ליהנות מההצלחה הזו למרות שצולמה עוד לפני שהדרמה היומית של המתחרה עלתה לשידור.

כך שבסופו של דבר, למרות עומס הפגמים מצליחה "פולמון" להיחלץ בנונשלנט מפי הפחת, ונדמה שהיא פשוט נאמנה לשם הכפר התאילנדי שבו מתרחשים רוב האירועים, "סאנוק" - שחרר וחיה את הרגע. למי איכפת שהמקומיים היושבים בשוק בוהים במצלמה לאורכה של סצנה ארוכה? שחררו. כולה סדרת טלוויזיה. בשביל מוצר לאוורור המוח בסופו של יום, "פולמון" מסתמנת כמשהו שיהיה קל להיסחף איתו מזרחה.

עוד באותו נושא

מה גרם לכוכב הכי קשוח של תאג"ד למרר בבכי מול המצלמות? צפו

לכתבה המלאה
פולמון, תומר קאפון, יובל שרף. אוהד רומנו,
אורטל בן שושן/אוהד רומנו
הצצה פולמון, תומר קאפון. רונן פדידה,
הפך לכוכב בעקבות "תאג"ד" וכעת "פולמון" נהנית מההצלחה. תומר קאפון/רונן פדידה

"פולמון" משודרת ב-HOT בידור ישראלי בימים א'-ד' ב-20:45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully