yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום : ידיעות אחרונות
    7 לילות • 16.05.2017
    כשל משפחתי
    'באמאשל'ך', עם גולדי הון ואיימי שומר, היא קומדיה צפויה ועלובה
    בנימין טוביאס

    הצעה לסרט: אמא קפוצת תחת ובתה הפרועה יוצאות ביחד לחופשה באקוודור, מסתבכות עם קרטלים ונמלטות בג'ונגלים, ובדרך הן מתקרבות ולומדות שיעור חשוב על החיים ועל עצמן.

     

    באייטיז קראו לסרטים כאלה בהוליווד בשם קליט - "היי קונספט". יעני, סרטים עם קונספט שאפשר לסכם במשפט אחד, מנקודת המוצא ועד ההאפי־אנד המתבקש. כשלקונספט מחברים את אחת מכוכבות העבר האהובות אך הנשכחות של הוליווד (גולדי הון) עם נערת הזהב הנוכחית של הקומדיה האמריקאית (איימי שומר), מה הפלא שהמפיק הזוטר שאישר את הפרויקט בטח אמר, צאו לדרך, בלי לטרוח לקרוא את התסריט. אם היה תסריט.

     

    לטוב ובעיקר לרע, 'באמאשל'ך' הוא מקרה קלאסי של מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. קומדיה הוליוודית צפויה, דלה, כשבדיחה אחת לחמש עובדת, והשאר נוחתות מתות על רצפת האולם. אם בחלקו השני של הסרט יש תחושה שהבמאי ג'ונתן לווין ('50/50') ניסה להסתכן קצת ולהוסיף טוויסט מאיים ואפל, מהר מאוד מישהו באולפן יישר אותו ודאג שדברים יחזרו למוטב.

     

    גם הדמויות בסרט הן קלישאות, שאפשר לסכם בשתי מילים. אפשר ממש להרגיש את השחקניות נאבקות בשטחיות שלהן. מילא גולדי הון, שעושה את המיטב על מנת להוציא את דמות האמא מקסימה וחמודה, מה שבאמת מאכזב בסרט זו שומר. אני משער שיהיו לא מעט צופים, ובעיקר צופות, שיזדהו עם הדמות הזו של אישה־ילדה שמסרבת להתבגר - מעין גרסה נשית של סת' רוגן.  אבל שומר הצליחה תוך סרט אחד בערך להפוך את דמות האישה גסת הרוח שלה לקלישאה בלתי נסבלת, שנוהגת בכל סצנה בטמטום מוחלט כדי לקדם את העלילה. זה לא מקסים, זה בעיקר פתטי. פטרי את הסוכן שלך, איימי, מגיע לך יותר.

     


    פרסום ראשון: 16.05.17 , 19:16
    yed660100