yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום : ידיעות אחרונות
    7 לילות • 04.07.2017
    התרסקות
    'זוג יונים' הפרובוקטיבי של דובר קוסאשווילי הוא פשוט סרט גרוע
    בנימין טוביאס

    מביך. אין דרך אחרת לתאר את הסרט החדש של דובר קוסאשווילי. איך במאי שעשה את אחד הסרטים המכוננים של הקולנוע הישראלי העכשווי, 'חתונה מאוחרת', ועוד כמה סרטים מעניינים גם אם לא מושלמים, חתום על הדרעק הזה?

     

    כלום לא עובד פה. מהדיאלוגים ששורה אחת מהם לא נשמעת כמו משהו שאנשים אומרים במציאות ("דחקת אותנו לקרן זווית!"), דרך בדיחות גרועות ("הוצאת ממני את כל הלכלוך" - "זה כי אני עובדת ניקיון מצוינת!"), הבימוי העייף וחסר הקצב, ועד השחקנים המסכנים שמתרסקים בכל רגע על המסך.

     

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    הרעיון פשוט, וגם בטוח יפתה לא מעט צופים שהבטחה לקצת ציצים־תחת בפוסטר היא סיבה מספקת בשבילם להיפרד מ־40 שקל: זוג נשוי ושחוק (טל טלמון ואסף גולדשטיין, גרועים ממש וכנראה לא באשמתם) מנסה לעורר מחדש את הרומנטיקה. לצד העירום הרב, יתגלו כמובן שלל סודות ושקרים ומאהבים מהעבר.

     

    אני דווקא אוהב סרטים שעוסקים בסקס לפנים ולא מרחמים על הצופים החסודים. לא ציפיתי פה ל'טנגו האחרון בפריז', אבל בשלב הזה גם '50 גוונים של אפור' נראה אותנטי ואגב גם מחרמן יותר. אבל עזבו סרטים אחרים, מה עם דובר עצמו? הוא הרי ביים את סצנת הסקס הארוכה־ארוכה ב'חתונה מאוחרת' - אחת הסצנות היפות שנעשו פה. קוסאשווילי הקפיד שהאינטימיות בין רונית אלקבץ ז"ל וליאור אשכנזי תיבנה בה בהדרגה, דרך שיחות חולין ורגעים מביכים במיטה לפני ואחרי האקט עצמו. אתם יודעים, כמו אצל זוג רגיל.

     

    בעולם של 'זוג יונים', מנגד, אנשים שלא מכירים אחד את השני מציעים זה לזה שלישיות ורביעיות, הנשים הן נימפומניות שמתפשטות ברגע שהן רואות גבר, בעוד הגברים הם מסכנים שמנסים לרצות אותן. אין לי בעיה שקוסאשווילי יביים פנטזיה שוביניסטית, אם זה מה שעושה לו את זה, אבל למה זה כזה גרוע?

     


    פרסום ראשון: 04.07.17 , 10:15
    yed660100