חדשות אודות
גארי אולדמן

Gary Oldman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אופנהיימר" - ביקורת #1: הקטעים המעניינים נבלעים בבליל שעמום (20.07.23)
בסרט "אופנהיימר" של כריסטופר נולן ובכיכובם של קיליאן מרפי, מאט דיימון ורוברט דאוני ג'וניור, יש קטעים מעניינים, הסיפור אמור להיות מרתק, ויש רגעים טובים אבל הם נבלעים בבליל בלתי פוסק של רגעים משעממים ובזבוז זמן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מאנק" - תמונות: דיויד פינצ'ר מביים בשחור לבן את הסיפור מאחורי התסריט ל"אזרח קיין" (07.09.20)
סרט הביוגרפיה "מאנק" של דיויד פינצ'ר על תסריטאי "האזרח קיין", הרמן ג'יי. מנקייביץ', התחדש בתמונות ראשונות שמראות את השחזור של ההתנהלות בתור הזהב בהוליווד. זהו הסרט באורך מלא הראשון שפינצ'ר מביים מאז "נעלמת".
"המכבסה" - טריילר: מריל סטריפ מגלה הונאת ביטוח של בנדרס ואולדמן (01.09.19)
"המכבסה" של סטיבן סודרברג בנטפליקס מתחיל את ההכנות לקראת פרסי האוסקר, עם קדימון טריילר ראשון שמגיע, וריצה בבתי הקולנוע בארה"ב בסוף ספטמבר כדי לעמוד בדרישות האקדמיה לקולנוע.
"לצוד את האויב" - ביקורת (25.10.18)
"לצוד את האויב" אינו מוגבל רק לצוללת אלא מתאר את ההתפתחות מכמה מוקדים השונים במהותם - דבר היוצר סרט אקשן-מתח פוליטי מוצלח למדי, רק שהוא אינו אחיד ברמתו. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
"ארץ יבשה" - ביקורת (18.11.12)
האמריקאים מסרבים להניח לתקופת היובש שאסרה על מכירת משקאות אלכוהולים בארה"ב, וממשיכים להערים סדרות וסרטים תקופתיים שיעסקו בנושא, ויהיו יבשים בהתאם. "ארץ יבשה" בהחלט.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #3 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא סרט שעשוי טוב אבל אינו סרט טוב: הסאונד מדהים, כריסטיאן בייל מוצלח בתפקיד הראשי, וגם: המוסיקה המוצלחת של הנס זימר רועמת במהלך 160 דקות לפחות מתוך 167 דקות הסרט. יונתן דורון מבקר.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #2 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל", שלא כהרגלם של סרטי המשך, מקפיץ את הטרילוגיה כמה וכמה דרגות מעלה. זהו סרט מעולה וחובה לצפיה ב-IMAX. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #1 (20.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא מותחן פעולה אדיר, וכמעט מפתיע שהצליח להתעלות על הציפיות העצומות של אלי שגב. נולן זונח את העיסוקים הפסיכולוגים המעמיקים, ומזקק את בחינת האנושות שלו לאלמנט אחד ויחיד: כוחה של תקוה. ביקורת.
"עליית האביר האפל" - תמונות חדשות ו-13 דקות מאחורי הקלעים (08.07.12)
"עליית האביר האפל" שיחתום את טרילוגית כריסטופר נולן לדמות באטמן, התחדשה בתמונות חדשות עם טום הארדי כביין, אן האת'וואי כאשת החתול, ג'וזף גורדון-לויט כשוטר לצידו של מפקד המשטרה גורדון ועוד - כמו גם 13 דקות מאחורי הקלעים של הסרט.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #2 (20.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, טום הארדי, אן האת'וואי וגארי אולדמן, התחדש בקדימון שני.
פוסטר חדש ופרטי עלילה חדשים על "עלייתו של האביר האפל" (11.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" החותם את הטרילוגיה של כריסטופר נולן וכריסטיאן בייל עם "באטמן", התחדש בפוסטר-טיזר חדש, ועל הדרך, התחיל לצבור פרטים חדשים על העלילה
החפרפרת - ביקורת (17.11.11)
"החפרפרת" הוא סרט איום, קשקוש מקושקש על פי ספר של ג'ון לה קארה, שבעוד יומיים יחגוג את יום הולדתו ה-80. יונתן דורון כותש את סרטו של תומס אלפרדסון.
תמונה ראשונה של אן האת'וואי בתור "אשת החתול" (09.08.11)
הפרק השלישי בסדרת סרטי הבאטמן של כריסטופר נולן, התחדש בתמונה חדשה וראשונה של אן האת'וואי בתור סלינה קייל - היא אשת החתול (קאטוומן) בקומיקס.
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני - ביקורת (13.07.11)
"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" הוא הפרק האחרון והטוב ביותר מבין שמונת סרטי הקוסם הצעיר, וסוף סוף גם סרט ראוי ומהנה באמת. אלי שגב מבקר.
ביקורת: קונג פו פנדה 2 (16.06.11)
אל ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי, סת' רוגן, לוסי לו, דסטין הופמן ואחרים מהסרט הראשון, מצטרפים ב"קונג פו פנדה 2" מישל יאו, ז'אן קלוד ואן דאם, דניס היסברט וגארי אולדמן.
קדימון ראשון לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" (28.04.11)
הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" התחדש בקדימון רשמי ראשון, זאת בניגוד ל'קודם' שנפוץ ברשת והיה מעשה ידי מעריצים על בסיס פרומואים שהיו משותפים לשני החלקים, וקטעים מהחלק הראשון.
ביקורת: התאום - מגרש השדים היהודי (20.03.10)
גארי אולדמן מדבר בשפת הקודש, ואודט יוסטמן נתקפת סדרה של אירועים מטרידים. המלצת צפיה על "התאום", שישודר הערב (שבת).

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר