חדשות אודות
מיקי לאון

Micky Leon

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"אבו עומאר" - ביקורת: סיפור טוב בסרט ביכורים בוסרי (07.04.22)
"אבו עומאר" הוא סרט הביכורים של הבמאי רוי קריספל וככזה, בהחלט ניתן לחוש בו גולמיות בוסרית. למרות כך נושא הסרט והקונפליקטים העולים מתוכו הם תרגיל קלאסי בתסריטאות טובה. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
הסדרה הישראלית "מטומטמת" נמכרה לשידור בדרום אמריקה (05.03.21)
סדרת הפשע הקומית הישראלית "מטומטמת" של בת חן סבג ובכיכובה, נמכרה לשידור ברשת 'וורנר-מדיה לאמריקה הלטינית', החברה-הבת של וורנר לדרום אמריקה. הסדרה בכיכובם של סבג, דני "מוקי" ניב, מיקי לאון, ליאור רז ויעקב זדה דניאל, תדובב לספרדית.
"הסוסיתא של הרצל" - טריילר: מיקי לאון משתמש בקולנוע כדי לחלץ את תלמידיו מהבעיות (01.12.19)
הז'אנר המוכר של 'מורה זר שמגיע לכיתה בעייתית' תופס לו את הפינה של שדרות והקסאמים בסרט "הסוסיתא של הרצל", כשהמורה הזר מיקי לאון מבקש מהתלמידים הבעיתיים שלו לתעד את מה שעובר להם בחיים בעזרת מצלמה. צפו בטריילר.
"רווקה פלוס" - טריילר לסרטו של דובר קוסאשווילי (14.08.12)
הקומדיה "רווקה פלוס" של דובר קוסאשווילי ובכיכובם של יעל טוקר, מיכל ינאי, מיקי לאון ורובי פורת שובל התחדשה בטריילר רשמי.
"רווקה פלוס" - תמונות מהקומדיה הרומנטית של דובר קוסאשווילי (18.05.12)
הקומדיה הרומנטית הישראלית "רווקה פלוס" של במאי "חתונה מאוחרת", דובר קוסאשווילי, התחדשה בתמונות ראשונות. שחקנית התיאטרון יעל טוקר מככבת, עם רובי פורת שובל, מיקי לאון ומיכל ינאי לצידה.
ערוץ 10 מפשיר תוכניות שהוקפאו: מורן אטיאס ואביב אלוש נוסעים ל"אלנבי" (05.02.12)
ערוץ 10 מפשיר הפקת תוכניות שהוקפאו, וצילומי סדרת הפשע "אלנבי" בכיכובם של מורן אטיאס ואביב אלוש היא הראשונה. במאי "החוב", אסף ברנשטיין, ינצח על הפרויקט.
תמונות מהפרימיירה של "וביום השלישי" (11.04.11)
הפרימיירה החגיגית של "וביום השלישי" מאת משה איבגי, משכה אליה לצד הבמאי ומשפחתו, את כוכבי הסרט: הילה פלדמן, שרון אלכסנדר, אפרת בן צור, עלית קרייז, איצ'ו אביטל וגל סלומון עם אימה, ניצה שאול.
ביקורת טלויזיה: חטופים (06.03.10)
למרבה הפליאה, חוסר הרגש של היוצר כלפי משפחות רגב, גולדווסר ושליט, לא מעיד על שאר העיצוב המוצלח של הסדרה, כמו גם על ביצועיהם של השחקנים המוכשרים המעטרים אותה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול