חדשות אודות
אביב אלוש

Aviv Alush

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"להיות איתה", עונה 3 - ביקורת: כבר לא שטיקים של "השיר שלנו" (15.10.21)
אולי הייתה זו השנה המורכבת שעברה על כולנו, או האבהות הקרבה, אך בכל מקרה ניכר שעזר משכיל בעונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" לקדש את כאבי הלב הפשוטים, המוכרים. ביקורת לפרק הפתיחה מאת דוראל אלטרס.
תמונות מהפרימיירה לעונה השלישית והאחרונה של "להיות איתה" (12.10.21)
דוראל אלטרס היתה בפרימיירה של העונה השלישית והאחרונה לסדרת הדרמה-הרומנטית הישראלית "להיות איתה" - הציצו ברשמים ובתמונות של כוכבי הסדרה.
הגרסה ההודית של "להיות איתה" עולה לשידור (06.09.21)
הוכרז תאריך ההפצה של העיבוד ההודי של "להיות איתה" הישראלית בשירות הסטרימינג (VOD-OTT) ההודי Aha. בגרסה ההודית נכנסים לנעליהם של אביב אלוש ורותם סלע השחקנים סנטוש שובאן וטינה שילפא-ראג', בהתאמה.
"ישמח חתני", הסדרה - טריילר: הירושלמיות מנסות למנוע מצחי הלוי להשפיע על השכונה (30.03.21)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה הישראלית "ישמח חתני", שמבוססת על הסרט מ-2016 באותו השם והוקרן בפסטיבל טורונטו, והשיבה את מרבית צוות השחקנים, כולל אורנה בנאי, עינת שרוף, אוולין הגואל, יפית אסולין, שרון אלימלך ואיציק כהן; וצירפה את צחי הלוי.
סדרת הדרמה הישראלית "מתיר עגונות" נמכרה לסטרימינג באוסטרליה (29.01.21)
סדרת הדרמה הישראלית "מתיר עגונות" בכיכובו של אביב אלוש נמכרה לשידור בשירות הסטרימינג האוסטרלי SBS On Demand מבית קבוצת התקשורת הממשלתית של אוסטרליה.
החלו צילומי העונה השלישית של "להיות איתה" (16.12.20)
החלו צילומי העונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר, אחרי דחיה של כשנה. היוצר שיתף בחדשות בתמונה של מוניטור הצילום בו מופיעות שתי כוכבות הסדרה רותם סלע והילה סעדה.
"עשינו את הבלתי יאמן בהשמשת הטנקים": ריאיון עם המעצב האמנותי של "שעת נעילה", ניר אלבה (16.11.20)
בשביל ליצור סדרה כמו "שעת נעילה" צריך לשפץ טנקים, להשיג ציוד צבאי מרמת הטלפון ועד למכשירי האזנה סודיים, וצריך ליצור מוצב צה"לי כמו שהוא נראה היה לפני כמעט יובל. על כל אלה היה אחראי ניר אלבה, המעצב האמנותי של הסדרה, ושאלנו אותו על הכל.
כוכבת "הטבח" יעל אלקנה לעונה 3 של "לאהוב אותה" (16.11.20)
כוכבת "הטבח" ו"קיבוצניקים" יעל אלקנה, לוהקה לתפקיד בכיר בעונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר, שם היא תצטרף אל שותפתה ל"טבח", רותם סלע, וגם אל אביב אלוש.
"שעת נעילה" - ביקורת: אפקטיבית ומרשימה בשחזור מלחמת יום כיפור, למרות המגרעות (21.10.20)
מטרת העל של "שעת נעילה" הישראלית עם אביב אלוש וליאור אשכנזי, מושגת בהצלחה: המחשה מרשימה של המלחמה שגבתה את מנין הקורבנות הגדול ביותר מאז קום המדינה ומלחמת העצמאות, כפי שקרתה בשטח, מה שיאפשר לקהל הרחב להתחבר אליה הרבה יותר.
צילומי העונה השלישית של "להיות איתה" עוברים לדצמבר 2020 (10.10.20)
העונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר מעדכנת תאריכי צילומים לדצמבר 2020. בעבר עזר
"שעת נעילה" - טריילר 2 ארוך: לא מאמינים שמלחמת יום הכיפורים פרצה עד הפיצוץ (22.09.20)
צפו בטריילר השני והארוך של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", אשר מספק הצצה מפורטת בהרבה מקודמו, על האירועים שמקבלים את תשומת הלב של הסדרה מתוך מלחמת יום הכיפורים. בין הכוכבים בסדרה ליאור אשכנזי, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ולי בירן.
"שעת נעילה" - טריילר: הפקת ענק עלילתית-ישראלית על מלחמת יום הכיפורים (03.09.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, לי בירן, מאור שוויצר, אביב אלוש, ג'וי ריגר ועופר חיון, שאוספת מספר סיפורים סביב מלחמת יום הכיפורים, בינהם נפילת מוצב החרמון ושחזור קרב השיריון הענק בעמק הבכא.
הסדרות הישראליות "שעת נעילה", "נורמלי" ו"שטח הפקר" יתחרו בבכורה בפסטיבל סיריז-מאניה 2020 (19.02.20)
הסדרות הישראליות "שעת נעילה" עם ליאור אשכנזי, "נורמלי" עם רועי ניק ו"שטח הפקר" (No Man's Land) עם ג'יימס פיורפוי יחשפו לראשונה ויתחרו בפסטיבל סיריז-מאניה 2020. עוד יוקרנו גם "מתיר עגונות" ו"הנערים".
אביב אלוש מחפש את "כיפה אדומה" (03.11.12)
כוכב "אלנבי", ו"תא גורדין", אביב אלוש, לוהק לתפקיד הראשי בסרט "כיפה אדומה" של ארנון צדוק.
יש בארץ שחקנים שיכולים לשאת סרט לבדם! (15.10.12)
יש בארץ שחקנים שיכולים לשאת סרט לבדם. הבעיה היא לא בשחקנים, הבעיה היא בסרטים וביוצרים שלהם, שמרביתם לא עושים סרטים מסחריים אלא סרטים שקורצים לאירופה, לפסטיבלים, לאיכות-בכאילו.
ערוץ 10 מפשיר תוכניות שהוקפאו: מורן אטיאס ואביב אלוש נוסעים ל"אלנבי" (05.02.12)
ערוץ 10 מפשיר הפקת תוכניות שהוקפאו, וצילומי סדרת הפשע "אלנבי" בכיכובם של מורן אטיאס ואביב אלוש היא הראשונה. במאי "החוב", אסף ברנשטיין, ינצח על הפרויקט.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי