חדשות אודות
משה אשכנזי

Moshe Ashkenazi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"זאת שלי" - טיזר טריילר: הבת של משה אשכנזי רוצה להיות סטנד-אפיסטית לילדים (22.05.21)
צפו בטיזר טריילרים מתוך סדרת הנוער הקומית "זאת שלי" של טין ניק, שמעבירים קצת מההרגשה השטותניקית שלה. בסדרה מככבים מיקה סגל בתפקיד ביכורים, משה אשכנזי בתור אביה, רועי רביב, ליטל שוורץ, שמואל וילוז'ני ויהודה בוחבוט.
הסדרה הישראלית "מטומטמת" נמכרה לשידור בדרום אמריקה (05.03.21)
סדרת הפשע הקומית הישראלית "מטומטמת" של בת חן סבג ובכיכובה, נמכרה לשידור ברשת 'וורנר-מדיה לאמריקה הלטינית', החברה-הבת של וורנר לדרום אמריקה. הסדרה בכיכובם של סבג, דני "מוקי" ניב, מיקי לאון, ליאור רז ויעקב זדה דניאל, תדובב לספרדית.
דניאל ליטמן, עומר נודלמן, משה אשכנזי ואודיה רש לטלנובלה "בעלת החלומות" (03.12.20)
השחקנים הצעירים דניאל ליטמן ("תאג"ד", "שלטון הצללים"), עומר נודלמן, משה אשכנזי ואודיה רש ("המעניק", "צמרמורת", "ליידי בירד") יככבו בטלנובלה הישראלית "בעלת החלומות" שיצרה שירה אלון ויביימו האחים יואב ודורון פז.
"הנחלה" - טריילר: שלמה בראבא, שני כהן ונלי תגר מנסים לעשות אקזיט מהמושב (12.11.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרה הקומית הישראלית "הנחלה" של אסף בייזר, נטלי מרכוס וארז שלם, ובכיכובם של שלמה בראבא, שני כהן, נלי תגר ומשה אשכנזי, המנסים לעשות אקזיט משלל יוזמות שמבוססות על השטח החקלאי של המשפחה במושב.
הסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" הוזמנה לעיבוד אמריקאי מלא עבור אפל (17.07.20)
סדרת הדרמה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" הוזמנה לעיבוד אמריקאי-הוליוודי (רימייק) מלא (straight to series) עבור 'אפל טי וי פלוס'. את העיבוד בן עשרת הפרקים שיקרא "אקו 3" (Echo 3) יריץ מארק בול ("מטען הכאב").
"מטומטמת", עונה 3 - פרומו טיזר: להיזכר בפרצופים של הקאסט הישן והחדש (22.08.19)
אל צוות השחקנים של "מטומטמת" בת חן סבג, דני "מוקי" ניב, יעקב זדה דניאל, משה אשכנזי, שני קליין, רותי אסרסאי, מצטרפים בעונה השלישית אורנה בנאי בת-אל בורנשטיין-פאפורה ולואי נופי.
תמונה ראשונה מתוך "הנחלה" עם שלמה בראבא, נלי תגר ומשה אשכנזי (04.12.18)
הציצו בתמונה הראשונה מתוך הסדרה הקומית הישראלית "הנחלה" של אסף בייזר, נטלי מרכוס וארז שלם, ובכיכובם של שלמה בראבא, שני כהן, נלי תגר ומשה אשכנזי, שמבשרת על סיום הצילומים.
הסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" נמכרה לשידור בנטפליקס (16.10.18)
סדרת הדרמה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" של עמרי גבעון ומבית קשת, נרכשה לשידור בנטפליקס. הסדרה תעלה בסטרימינג של נטפליקס בשפת המקור עברית, עם כתוביות תרגום לאנגלית ולשפות נוספות.
נלי תגר ושני כהן מצטרפות ל"נחלה" של שלמה בראבא (21.09.18)
השחקניות נלי תגר ושני כהן מצטרפות לשלמה בראבא בסדרה הקומית "הנחלה" של אסף בייזר ונטלי מרכוס עם ארז שלם. בייזר-מרכוס-שלם כתבו את התסריט שעל פיו יביים רועי פלורנטין.
"אננדה" חודשה לעונה שניה (01.07.12)
הסדרה הישראלית "אננדה" של דנה מודן, חודשה לעונה שניה ב-HOT. מודן כתבה וכיכבה בסדרה יחד עם קייס נאשף, משה אשכנזי ויחזקאל לזרוב.
"העולם מצחיק" - ביקורת #2 (14.06.12)
הגימיקים והפנטזיות המרובות בסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין, נוגסות ממקומו של הסיפור המרכזי וכתוצאה יופיו נפגם ומצטמצם. אופיר איל מבקרת.
"העולם מצחיק" - ביקורת #1 (14.06.12)
ב"העולם מצחיק" שכתב וביים שמי זרחין יש שלוש דמויות מעניינות בעלות סיפורים טובים המגולמים בידי שחקנים מצוינים. בשביל מה, אם כן, היה צריך את כל המסביב? יונתן דורון מבקר.
"העולם מצחיק" - טריילר HD לאנסמבל הכוכבים של שמי זרחין (29.04.12)
"העולם מצחיק" הוא פרויקט מסקרן במיוחד, לאור אנסמבל השחקנים הגדול והמכובד שאסף לצידו הבמאי שמי זרחין - בינהם אלי פיניש, אסי לוי, דני שטג, שייקה לוי, ישראל קטורזה, זאב רווח, משה איבגי ואחרים.
"אננדה" - ביקורת (29.04.12)
עם הסדרה העלילתית החדשה שלה "אננדה", דנה מודן מוכיחה שוב שהיא הצפונבונית המתנשאת הכי מקסימה על המסך הקטן. אלי שגב מבקר.
קדימון לסרט הישראלי "קשת בענן" עם מיכאל אלוני (04.10.11)
הסרט הישראלי המבוסס על אירועים אמיתיים "קשת בענן" של אלירן אליה, בו מככבים מיכאל אלוני, תום חגי, עדו ברטל ומשה אשכנזי, התחדש בקדימון רשמי.
החלו צילומי הסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין (15.05.11)
הסרט הישראלי "העולם מצחיק" של שמי זרחין החל להצטלם בטבריה וימשכו עד תחילת יולי. זרחין כתב את התסריט, וגייס לסרט שחקנים מוכרים רבים שירכיבו למעלה מ-50 דמויות.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר