שתפו את גולשי אידיבי בדעתכם על הסרט העלילתי, כתבו ביקורת, שאלו שאלות, ודונו ברעיונות שראיתם על המסך.
מציג 1 תגובות
יהונתן אוחנה אטיאס (ב-01.09.2012)
במהלך הצפייה בסרט, שכמובן צולם ובויים בצורה אסטטית ונפלאה ע״י היצ׳קוק, שמתי לב דיי מהר כי הגאון הקולנועי שכנראה התנסה בהקלטת הקול והמוסיקה פיספס את הבעיה החמורה ובמקביל נחשבת לדיי פשוטה לפיתרון כיום.
והרי הבעיה שהתרידה את מנוחתי וגרמה לתזוזות לא מעטות על הכיסא(מן המיטה)
בזמן הצפייה...אלפרד היצ׳קוק יקירינו לא שם לב כי רצועת המוסיקה המלווה את הסצנות נשמעת גבוהה בהרבה מהקלטת הסרט נשמעת לצופים גבוהה בהרבה מפס הקול של השחקנים המדברים. התוצאה דיי מחרידה,
סצנות שלמות כאילו אינן מתקיימות, ברקע כביכול הסרט נעשה בשביל המוסיקה- מחזמר ולא סרט מתח מהולל.
טעות זו שלפי עניות דעתי התרחשה בשח העובדה שבימים אחה עדיין התנסו הקולנועניםם בראשית יכולות ההקלטה של הקול והמוסיקה. סרט זה החושף את הנכות הקטנה אך משמעותית מלמד כי אפילו הגדולים ביותר עדיין הינם כתלמידים וטועים ואפילו הפקה מרשימה כמו- משפט פארדין של היצ׳קוק יכולה ללמד אותנו על רזי הקולנוע, כשלונותיו והצלחותיו.
שתפו את גולשי אידיבי בדעתכם על הסרט העלילתי, כתבו ביקורת, שאלו שאלות, ודונו ברעיונות שראיתם על המסך.
מציג 1 תגובות
והרי הבעיה שהתרידה את מנוחתי וגרמה לתזוזות לא מעטות על הכיסא(מן המיטה)
בזמן הצפייה...אלפרד היצ׳קוק יקירינו לא שם לב כי רצועת המוסיקה המלווה את הסצנות נשמעת גבוהה בהרבה מהקלטת הסרט נשמעת לצופים גבוהה בהרבה מפס הקול של השחקנים המדברים. התוצאה דיי מחרידה,
סצנות שלמות כאילו אינן מתקיימות, ברקע כביכול הסרט נעשה בשביל המוסיקה- מחזמר ולא סרט מתח מהולל.
טעות זו שלפי עניות דעתי התרחשה בשח העובדה שבימים אחה עדיין התנסו הקולנועניםם בראשית יכולות ההקלטה של הקול והמוסיקה. סרט זה החושף את הנכות הקטנה אך משמעותית מלמד כי אפילו הגדולים ביותר עדיין הינם כתלמידים וטועים ואפילו הפקה מרשימה כמו- משפט פארדין של היצ׳קוק יכולה ללמד אותנו על רזי הקולנוע, כשלונותיו והצלחותיו.