ארבע סדרות מעולמה של "משחקי הכס" נמצאות בפיתוח

"משחקי הכס". אמיליה קלארק.

"משחקי הכס". אמיליה קלארק.

רשת HBO מתכוננת ליום שאחרי לכתה של "משחקי הכס", ומנסה לרכב על הגל של סדרת הלהיט שלה עם ארבע סדרות שונות שנמצאות בפיתוח מעולמה של הסדרה (או ספרי 'שיר של אש ושל קרח'). הרשת מתקשה בשנים האחרונות למצוא סדרה שהן מוערכת בקרב התעשיה (מצד מבקרים ופרסים) והן שמצליחה אצל הקהל. לשם השוואה, "משחקי הכס" משכה בממוצע ב-2016 כ-3.8 אחוזי רייטינג, ואילו הסדרה השניה והשלישית שהובילו ברייטינג ב-HBO הן "בלש אמיתי" (1.15 אחוזי רייטינג) ו"ווסטוורלד" (0.8 אחוזים). אלו הם פערים עצומים.

אם כן, HBO לא מעוניינת לפספס עם האופציות שלה ומינתה ארבעה צוותי תסריטאים שיכתבו סדרות המתקשרות עם "משחקי הכס" בצורה זו או אחרת. עם זאת, הרשת לא הבהירה האם ומי מבינהן תהינה סדרות המשך, סדרות מקור (פריקוול), סדרות בת (ספין-אוף) או סדרות אחיות. מה שכן נמסר הוא שכל הפרויקטים "יחקרו תקופות זמן שונות ביקום העשיר והעמוק של ג'ורג' ר. ר. מרטין." (ההגדשה שלי, א.ש.) את הכתיבה מובילים מקס בורנשטיין ("גודזילה", "קונג: אי הגולגולת") בפרויקט אחד, ג'יין גולדמן ("קינגסמן", "קיק אס") בעזרתו של מרטין בפרויקט שני; בריאן הלגלנד ("מיסטיק ריבר") בשלישי; וקרלי ריי ("הנותרים", "ווסטוורלד") בפרויקט הרביעי שגם בו יעזרו במרטין.

יוצרי ומפיקי כל עונות "משחקי הכס" דיוויד בניוף ודי.בי. וייס יהיו המפיקים בפועל בכל הפרויקטים, כמו גם הסופר עצמו.

[…] "משחקי הכס" שלחה את רשת HBO לנסות ליצור ארבעה או חמישה ספין-אופים, ואת אמזון לשלם 250 מיליון דולרים עבור הזכות להפיק גרסה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?