וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בחינם: קל לאהוב את משתתפי העונה החדשה של "מחוברים +"

21.3.2016 / 0:00

הפורמט הוותיק חזר לעונה שביעית ובניגוד לעונות הקודמות, מציב בקדמת הבמה משתתפים שכובשים את אהדת הצופים כבר מיריית הפתיחה. השאלה המעניינת היא כיצד ייראה המשך העונה

"מתוך מחוברים באדיבות HOT"

כדורגל משחקים תשעים דקות ובסוף מגיע החיבוק. בין אם חיבוק שמחה על נצחון או חיבוק ניחומים על הפסד, בסוף יש חיבוק. העונה השביעית של "מחוברים +" שעלתה ב-HOT רוצה שנחבק אותה ומשתמשת בכדורגל כדי להשיג את החיבוק כבר מתחילת המשחק. כמו בעונות הקודמות, רם לנדס ועמי טיר דאגו לתמה בליהוק העונה השביעית של הפורמט הוותיק: לפחות שלושה משתתפים בעונה החדשה קשורים בדרך זו או אחרת לעולם הכדורגל - דנה פאן לוזון נשואה למאמן הכדורגל גיא לוזון, תומר ירוחם הוא כדורגלן בית"ר ירושלים לשעבר וטל טלמון מטפחת זוגיות בתחילת העונה עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף.

באופן אירוני, הדמויות שקשורות לעולם הכדורגל הן הדמויות הפחות מעניינות ב"מחוברים +" וברגע שטל טלמון נפרדת מקרויף בפרק השני ונכנסת לסחרור, היא מצטרפת למשתתפים האחרים בעונה (המוזיקאים אורן ברזילי וניר פרידמן ואשת יחסי הציבור ציפי רומנו) והופכת להיות מישהי שמאוד מאוד מעניין לעקוב אחריה. ארבעת המשתתפים שמוזכרים בשורות אלה מצליחים בשני פרקים בלבד לשרוף את המסך בצורה שמזכירה את העונות המוקדמות של הפורמט בשינוי אחד: המשתתפים שכבשו את ההמונים בעונות המוקדמות עשו זאת בגלל שעוררו עניין, את ארבעת הכוכבים של העונה השביעית פשוט קל לאהוב.

מחוברים + עונה 7. צילום: אוהד רומנו,
משתתפי העונה החדשה של "מחוברים +"/צילום: אוהד רומנו

כבכל ליגה, בחלק העליון של הטבלה יש מאבק על חיבת הקהל ואורן ברזילי, חבר מופע הארנבות של ד"ר קספר, מוביל בפער די גדול על מתחריו. מערכת היחסים הנפלאה שלו עם בתו הצעירה והיכולת שלו להיחשף בפני המצלמה ללא חשש (וכשיש חשש, הרי שברזילי מסתייע בכדורים כדי לגבור עליו. מול המצלמה כמובן) הופכות אותו לאדם מרתק שנדמה כי נולד על מנת להשתתף בפורמט. אחריו, כאמור, מגיעה טל טלמון (שמסתייעת במערכת היחסים הקסומה שלה עם אביה השנון וביכולת המשחק שמאפשרת לה להפגין כמה סוגי רגשות תוך זמן קצר) ומיד במקום השלישי בפלייאוף העליון נמצא הסוס השחור: ניר פרידמן.

פרידמן, שעל פניו נראה כמו הקלישאה למוזיקאי המזדקן שמסרב להזדקן וכליהוק של אדם מעצבן, מתגלה בפרקים הראשונים של "מחוברים +" כאדם נחמד לחלוטין. אפילו מנומס. אולי זה השיער הארוך, אולי זו הפוזה שתוקשרה עד היום אבל פרידמן של "מחוברים +" הוא לא פרידמן של "פלורנטין". ציפי רומנו סוגרת את החלק העליון של הטבלה. לא כי היא לא מעניינת אלא כי היא די סתמית. אולי היא תזכה בגביע המדינה. אולי היא תקבל עוד כמה תקציבי לקוחות. רומנו, בפרקים הראשונים, לא מזיקה ומעט מועילה עם מסרי קבלת הקהילה הלהט"בית. אפשר היה להסתדר בלעדיה אבל תמיד יהיה צורך בקבוצות מרכז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מחוברים + עונה 7. אהוד רמנו,
אורן ברזילי. השחקן המצטיין/אהוד רמנו

ובחזרה לכדורגלנים. אין מנוס מלהודות שפתיחת העונה לא עושה חסד עם דנה פאן לוזון (שסוף המסע שלה ידוע - בעלה מאבד, די במהירות, את עבודתו באנגליה - ולכן לא ברור מדוע לא נופתה מהתוכנית ברגע האחרון) ותומר ירוחם (שמשכיל להחמיץ מול שער ריק כבר בחמש הדקות הראשונות שבהן הוא מופיע ופוגע בתדמיתו באופן אנוש). נותר רק לקוות שלוזון וירוחם יזכו למשקל מועט יותר בהמשך העונה. חלוקת משקל שכזו תסייע לעונה השביעית של הפורמט להיות יצור נדיר בעולם הדוקו-ריאליטי המקומי: יצירה שגורמת לצופים לעקוב אחריה כי הם אוהבים את המשתתפים ולא כי הם אוהבים לשנוא את המשתתפים. ויודע כל יהודי, אהבת חינם היא טובה לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully