הזדמנות אחרונה לאהבה ביקורת סרט

Last Chance Harvey Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הזדמנות אחרונה לאהבה":
"פשוט להתאהב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Last Chance Harvey
משחק דסטין הופמן, אמה תומפסון, קאת'י בייקר, מייקל לנדס, ג'יימס ברולין, איליין אטקינס במאי/ת גואל הופקינס  
רומנטיקה
ביקורת סרט להזדמנות אחרונה לאהבה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"פשוט להתאהב"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע46.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די33.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות20.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מתי הייתם בסרט ופשוט התאהבתם בצמד השחקנים הראשיים? "הזדמנות אחרונה לאהבה" זו כנראה ההזדמנות האחרונה של דסטין הופמן לככב בתפקיד ראשי בקומדיה רומנטית בגילו המתקדם, שבעים ושתיים. מול הוליווד שרודפת אחרי שחקנים צעירים מחוטבים, גבוהים שנראים כמו דוגמנים ומרגישים כמו פלסטיק, מזכיר לנו דסטין הופמן למה הוא היה כוכב ענק בשנות השבעים והשמונים וזאת למרות שהוא נמוך קומה ולא נראה בדיוק כמו דוגמן.למה לכתוב רק על הופמן? השחקנית הבריטית המקסימה שלצידו כובשת לא פחות ממנו. אמה תומפסון בת החמישים יכולה להעביר שיעורי משחק לכול הצעירות הבלונדיניות נטולות הכישרון המינימאלי ששולטות בשוק הקומדיות הרומנטיות ביד רמה. אם זו קיית הדסון, קמרון דיאז וקתרין היגל. תומפסון מרשימה מהן, סקסית מהן ושחקנית פי מיליון יותר מוכשרת משלושתן ביחד.
שני השחקנים מצליחים לטעון בדמויות שהם מגלמים כמות עצומה של רגש, בעיקר עצב ותחושה קריטית של עכשיו או לעולם לא - מה שמצליח להפוך את הסרט הקטן הזה להרבה יותר עמוק ממה שהוא בעצם. העלילה היא די שגרתית ולא מפתיעה: גבר מגיע לעיר זרה לחתונת בתו המתנכרת ופוגש אשה מקסימה שתשנה את חייו. הוא מגלה שעבודה זה לא הכול. הוא גם יבין שהגיע הזמן לתת הזדמנות אחרונה לאהבה. באופן כן מפתיע הסרט הזה מצליח להפתיע ולרגש, ובסצנה מסוימת אחת אפילו חנקתי דמעה שעמדה להתפרץ.הבמאי גואל הופקינס שגם כתב את התסריט מצליח ליצור מוצר קולנועי עשוי היטב שכתוב באלגנטיות על אף שמדי פעם הוא כמעט גולש למחוזות הקיטש והשבלונה דוגמת הסצנה המיותרת שבה תומפסון מודדת שפע שמלות מגוחכות ונראית כמו פרודיה מסרטי "מת לצחוק". תודה לאל שזו סצנה קצרצרה. לעומת זאת סצנת החתונה המסורתית שכמעט תמיד עשויה בטעם רע מצליחה הפעם לרגש ולהוציא את המיטב מכול השחקנים, גם אלו שבתפקידי משנה כמו קאתי בייקר וג'יימס ברולין.
בתפקיד בתו של הופמן מופיעה שחקנית צעירה קנדית ולא מוכרת בשם ליאן באלבן. היא מצליחה להפוך את התפקיד הקטנטן שלה למשמעותי. שימו לב אליה - לדעתי, היא עתידה להפוך לאחת השחקניות הצעירות המובילות של הוליווד. "הזדמנות אחרונה לאהבה" הוא לא סרט חשוב. הוא גם לא הסרט הטוב ביותר שראיתי השנה, אבל הוא בהחלט אחד הסרטים המבדרים והרומנטיים שצפיתי בהם. כול כך נהניתי בו שממש רציתי להיכנס לתוך הסרט, לצעוד עם הגיבורים ברחובות לונדון ולקשקש איתם על אהבה.
הזדמנות אחרונה לאהבה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4928/09/2021 16:47:20
7/10אייקון ציון
פשוט ויפה. יש כאן את כל המאפיינים של קומדיה רומנטית אלא שהזוג המתאהב אינם צעירים ובעיקר לא הגבר. הרווי הוא מוסיקאי אמריקאי בגיל השלישי, שמגיע לחתונת ביתו בלונדון ושם הוא מתקבל בקרירות על ידה ועל ידי גרושתו. הוא מתבשר שמי שיהיה השושבין בחתונה הוא אביה החורג. חוץ מזה הוא מקבל הודעה על פיטוריו. "הבשורה" האחרונה היא שהוא מפסיד את טיסתו חזרה לניו יורק. בבר בשדה התעופה הוא פוגש את קייט שעובדת כדיילת קרקע. היא ,רווקה באמצע החיים שגרה עם אמה ולא מזמן יצאה לדייט כושל. קייט משכנעת את הרווי בכל זאת להגיע לחתונת ביתו. למרות הזמן הקצר שהם מכירים ומבלים יחד, הקשר מוציא מהם רגשות שלא חוו הרבה זמן. האווירה הסתווית מוסיפה לתחושה הרומנטית. המסר האופטימי הוא ,שאפשר למצוא אהבה בכל גיל. ציון 7.5.
שם: עידוגיל: 1714/01/2012 15:55:02
8/10אייקון ציון
סרט מומלץ , קליל ומהנה ביותר !
שם: אוריתגיל: 4922/10/2009 19:16:05
8/10אייקון ציון
רומנטי קליל חביב ואופטימי. לא יותר. אבל לא צריך יותר מזה להרגשה טובה שהוא נותן.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט