המטרה: לונדון ביקורת סרט

London Has Fallen Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "המטרה: לונדון":
"המשכון כושל, אפילו במינימום שנדרש ממנו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר London Has Fallen
משחק ג'רארד באטלר, מורגן פרימן, ג'קי הארלי היילי, מליסה ליאו במאי/ת בבק נג'אפי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להמטרה: לונדון מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"נטול אנרגיה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע63.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די31.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כדי ליצור סרט אמריקאי פטריוטי שמצביעי דונאלד טראמפ יאהבו, כל מה שצריך זה במאי שבדי ממוצא איראני שלא ממש מחבב קיצונים מוסלמים. ואכן המפיקים היהודים/ישראלים שכרו למשימה את בבק נג'פי שמאחוריו עומדות בארץ מוצאו הצלחות קופתיות כגון: "Easy Money 2" ו-"Sebba". לדאבונו, אחת הבעיות המרכזיות של הסרט היא שהמשימה גדולה עליו והסרט, שהיה לו כל הפוטנציאל להיות סרט פעולה סוג ג' מבדר, מאכזב אפילו במינימום שהתבקש ממנו.גם הפעם נשיא ארה"ב על הכוונת וגם הפעם שומר הראש מייק בנינג יציל את המצב. השניים, יחד עם פמליה המורכבת מכמה שומרי ראש ואנג'לה באסט אחת, נוסעים ללונדון להשתתף בהלווייתו הפומבית של ראש הממשלה הבריטי. הם לא מדמיינים לעצמם שהם עומדים ליפול קורבן למזימה של קבוצת טרוריסטים מוסלמים בראשותו של אלון אבוטבול, ששמה לעצמה למטרה להתנקש בחייהם של מנהיגי העולם.
הפתיחה של הסרט בהחלט מבדרת כי מנהיגי המדינות השונות - גרמניה, יפן, צרפת, קנדה ואיטליה - מחוסלים אחד אחרי השני בשלל סצנות המורכבות מפיצוצים וקרבות. כמובן שהנשיא ושומר ראשו יצליחו להימלט ומכאן נוצר משחק של חתול ועכבר ברחובות לונדון וגם ברחובות בולגריה, שבעיר בירתה סופיה צולם מרבית הסרט.ג'רארד באטלר, פעם שחקן אירי מבטיח ומרשים, חוזר לגלם את מייק בנינג, שומר הראש שלא מסוגל למות גם אם הוא נמצא במסוק שמתרסק. גם הפעם הוא מגן על ארון אקהרט, שחוזר לגלם את הנשיא בנג'מין אשר. שני שחקנים טובים שמגיעים להתפרנס ועושים את המקסימום עם התסריט השדוף, הדמויות הקרטוניות וגרוע מכל - בימוי שמזכיר סרט פעולה עלוב משנות השמונים.
מורגן פרימן חוזר לגלם את סגן הנשיא עם משפטי מחץ ו-OMG מביך אחד גדול. עצוב לראות שחקן כל כך מרשים ממשיך להתבזות בסרטי פעולה מביכים. עוד שחקנית מרשימה מתבזה כאן: שמה אנג'לה באסט. מגיע לה הרבה יותר מהקשקוש הזה. גם רוברט פורסטר הותיק הגיע לדפוק שעון ולעשות לביתו. זוכת האוסקר מליסה לאו מתבזבזת כאן. מרביתם פשוט נמצאים בחדר ומתבוננים במסכי טלוויזיה ומקשקשים בינם לבין עצמם.הסרט הראשון "המטרה הבית הלבן" אולי לא היה טוב, אבל לפחות הוא היה מבדר. סרט ההמשך אולי מתהדר בצוות שחקנים מעולה אבל לא עושה איתם דבר חוץ מלבזבז לקהל הצופים את הזמן.
המטרה: לונדון - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: aloncoolגיל: 2526/09/2019 23:00:29
6/10אייקון ציון
סרט פחות מוצלח מהקודם
שם: שרון881גיל: 3124/06/2016 17:42:40
6/10אייקון ציון
סרט מצוץ מהאצבע, מלא קלישאות וללא כל היגיון. מזכיר את סרטי הפעולה של שנות ה 90 רק עם אפקטים יותר מוצלחים. בקיצור שווה לשמור את הסרט לצפייה בתקופה שאין שום דבר אחר טוב או אם באמת רוצים לשרוף שעה ומשהו.
שם: שי אלימלךגיל: 3618/06/2016 11:20:45
5/10אייקון ציון
המטרה : לעשות סרט עם אוסף קלישאות מוגזם. לונדון : עיר מדהימה שנחרבת קליל ע"י עבודת מחשב. עוד סרט פעולה ללא הרבה הגיון שבו אדם בודד אחד מצליח לגבור על 200000 איש . אי אפשר לקחת מג''רארד באטלר מה שיש לו וזה יכולת משחק מצוינת , אבל באמת שהסרט חלש , כל סצנה אתה יודע בדיוק מה הולכת לקרות הדמעה בעין , הורד הלבן המוכתם בדם , הקלוזאפים על מי שהולך למות והסוף הידוע מראש. להעביר את הזמן נטו לא חובה בכלל אלא אם משעמם ...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט