yed300250
הכי מטוקבקות
    'מייק ודייב מחפשים דייט'
    7 לילות • 11.07.2016
    געגועיי לסת' רוגן
    'מייק ודייב מחפשים דייט' הוא כמו סרט לא משהו של ג'אד אפטאו פינת איימי שומר
    בנימין טוביאס

    הרעיון מאחורי 'מייק ודייב מחפשים דייט' לא רע: קחו שני אחים פרועים וקצת טמבלים שהם גם חברים הכי טובים (זאק אפרון ואדם דיוויין). תוסיפו לזה דרישה של המשפחה להתמתן ולהגיע לחתונה של אחותם עם שתי בחורות חמודות ונחמדות שירסנו אותם. ועכשיו צפו בבלאגן שנוצר כשמתברר שהבחורות שהם הביאו (אנה קנדריק ואוברי פלאזה) הן לא פחות פרועות ואלכוהוליסטיות מהם.

     

     

     

     

    על הנייר זה נשמע כמו קומדיה מגניבה של ג'אד אפאטו או איימי שומר, שמשחקת על השטיק החצי־פמיניסטי של "נשים הן יותר גסות וחופשיות מגברים". אפשר גם לדמיין איך בישיבת האולפן שבה הוצג הקונספט על ידי התסריטאים של "שכנים" - סרט די דומה - נתנו בטח אור ירוק לצילומים תוך דקה וחצי. יש רק בעיה אחת: רוב הבדיחות בסרט לא מצחיקות.

     

    למזלו, השחקנים מצילים אותו והופכים את התוצאה לסבירה. זאק אפרון איבד סופית את תדמית היפיוף ומוכיח פה שוב שהוא כישרון קומי אדיר. גם אנה קנדריק, לרוב שחקנית של סרטי אוסקרים (טוב, וגם 'פיץ' פרפקט'), מצליחה ליצור דמות חמודה גם אם לא יוצאת דופן. מנגד, השחקן הצעיר אדם דיוויין, שאמור להיות אחד משני גיבורי הסרט, חוטא במשחק מוגזם כמעט בכל סצנה. נכון, הוא מגלם את האח הדביל והילדותי יותר, והצופים הצעירים יותר אולי ייקרעו מפרצופי הג'ים קארי שלו, אבל בסוף השטיק שלו עולה על העצבים.

     

    בשורה התחתונה, זה מרגיש קצת כמו סרט סוג ב' של סת' רוגן וחבורתו. אפשר רק לדמיין מה רוגן או ג'ונה היל היו עושים עם התסריט הזה. סביר להניח שהם היו מגלמים את אותן דמויות של צעירים־ילדותיים־שמסרבים־להתבגר שעומדים תמיד במרכז הסרטים האלה עם הרבה יותר כישרון וחן ובעיקר עם יותר לב.

     


    פרסום ראשון: 11.07.16 , 21:42
    yed660100