yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום : ידיעות אחרונות
    7 לילות • 03.01.2017
    אבודים בחלל
    'הנוסעים' עם ג'ניפר לורנס וכריס פראט, הוא חתיכת פספוס
    בנימין טוביאס

    אם גם אתם תוהים איך יכול להיות שיצא סרט חדש עם שני הכוכבים הצעירים הכי לוהטים וסקסיים בהוליווד - ג'ניפר לורנס וכריס פראט - ושמעתם עליו כל כך מעט, אתם לא לבד. ולא סתם סרט, אלא פרויקט מדע בדיוני ענק ב־110 מיליון דולר, שמבוסס על תסריט יוקרתי שהסתובב בהוליווד שנים ועוד בז'אנר סרטי החלל שחזר לאופנה עם 'כוח משיכה' ו'להציל את מארק וואטני'. אבל למראה התוצאה, בטוח שגם באולפנים שמו לב - משהו בדרך השתבש.

     

     

    'הנוסעים' מבוסס דווקא על רעיון מד"בי מדליק: מה היה קורה אם בספינת חלל, במסע ארוך לכוכב חדש, נוסע אחד (פראט) מתוך אלפים היה מתעורר בטעות מתרדמת עמוקה עשרות שנים לפני ההגעה ליעד. הוא מבין שנגזר עליו להזדקן ולמות לבד בתוך החללית הענקית, כמו רובינזון קרוזו באי בודד. הדבר הזה מוביל אותו לעשות מעשה שלא ייעשה, וזו הסיבה שבחלקו הראשון לפחות 'הנוסעים' הוא סרט די מעניין, שלא לומר חתרני. למעשה, כל מערכת היחסים בינו לבין נוסעת אחרת (לורנס) מבוססת על שקר, ולכן סרט המד"ב הזה מצליח לומר כמה דברים חריפים דווקא על יחסי גברים־נשים.

     

    אלא שזה המקום שבו לקחו את התסריט עם הפוטנציאל וניסו להפוך אותו למשהו לכל המשפחה. בחלק השני הסרט פשוט הופך לסרט אסונות הכי סטנדרטי וקלישאתי. כריס פראט הוא עוד גיבור שמציל את העולם, כולל סצנה שבה הוא יוצא להילחם עם שריון בחללית שיורקת אש כמו דרקון. לורנס, שלאחרונה מזייפת שוב ושוב, הופכת מאישה חזקה לעלמה שצריך להציל. 'הנוסעים' הוא לא סרט נורא כמו שחלק מהמבקרים בארה"ב עשו ממנו, והוא מעביר שעתיים בסדר עם סיפור לא רע. רק חבל, יכול היה להיות הרבה יותר.

     


    פרסום ראשון: 03.01.17 , 15:51
    yed660100