שתף קטע נבחר

"מתחזים": סדרה מרושעת ומתוקה

חוץ מענבר לביא, השחקנית הישראלית שבתפקיד הראשי, לדרמת המתח "מתחזים" בהחלט יש מה להציע - בעיקר כיף לא מחייב

חמודה מאוד היא "מתחזים", דרמת המתח הקומית החדשה של ערוץ בראבו. זוהי הבמה הגדולה שניתנת פה לענבר לביא הישראלית - המגלמת בה את התפקיד הראשי, שופעת סקס אפיל - שתעשה את זה לצופה המקומי, לפחות ברמת הספתח. אבל כפי שהסדרה המשעשעת הזו מגלה ככל שהיא מתקדמת, בהחלט יש לה עוד מה להציע, גם אם באף שלב היא לא עושה את הקפיצה הזו מ"כיף" ל"יא אללה, אני חייב להמשיך לצפות בזה".

 

לביא מגלמת את מאדי, נוכלת צעירה, יפהפייה ומסתורית, המתמחה בשבירת לבבותיהם של האומללים (והאומללות) המתאהבים בה - וכבונוס, משחררת אותם מכל דולר שיש להם, באמצעות צמד שותפיה (בראיין בנבן וקתרין לנאסה).

 

ביקורות טלוויזיה נוספות:

הסרט על בריטני ספירס גרוע יותר מטראש

"מחר שבת": לצבי יש בעיות, והרבה פוטנציאל

"שקרים קטנים גדולים": מי רצח את הסדרה?

 

עד כאן, סבבה - כבר ראינו את זה בעבר. פעמים אינספור, למעשה, ו"פוקוס" עם וויל סמית ומרגו רובי בקולנוע ו"תופסת" עם מיריי אנוס ופיטר קראוזה בטלוויזיה הן דוגמאות רלוונטיות אחרונות. אבל ל"מתחזים" יש טוויסט נחמד - פה, הקורבן האחרון של מאדי (רוב היפס) חובר אל שניים מאלו שקדמו לו, ואף שהם לא מסתדרים, יוצאים שבורי הלבב הנואשים להתחקות אחריה ולהתעמת איתה.

 

"מתחזים". מבדרת (באדיבות HOT) (באדיבות HOT)
"מתחזים". מבדרת(באדיבות HOT)
 

האובססיה של האקסים הנבגדים הללו - ועליבותם, והשלומיאליות שלהם - מזכירה את זו של חבורת הנוהים אחר מרי (קמרון דיאז) ב"משתגעים על מרי" המופלא, וגם אם "מתחזים" רחוקה מהפסגות הקומיות־גרוטסקיות של זו, היא עדיין מבדחת למדי בתיאורה את שוועתם. בפרקיה הראשונים של הסדרה קיימת הבטחה לקווים עלילתיים מסקרנים - בדמות זהותו של מפעילם הנסתר של מאדי ושותפיה, וסיכוי לרומן אמיתי.

 

הסך הכל, כאמור, הוא סדרה מבדרת, מרושעת פה ומתוקה שם, שנהנית מהופעה כובשת של לביא ותספק את מי שתר אחר כיף לא מחייב.

 

הסדרה משודרת בימי שני, 21:30, HOT3, וב־HOT VOD, ובכל עת בסלקום TV

 

הכתבה פורסמה במגזין "פנאי פלוס"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות HOT
ענבר לביא. הופעה כובשת
באדיבות HOT
לאתר ההטבות
מומלצים