'/>
yed300250
הכי מטוקבקות
    צילום : ידיעות אחרונות
    7 לילות • 01.08.2017
    תנאים של חיבה
    'חולי אהבה' היא קומדיה רומנטית מוצלחת עם ניחוחות בורקס ובאזז אוסקרי</P>
    בנימין טוביאס

    יש אנשים שנורא אוהבים להגיד: "מסיפור החיים שלי היה אפשר לעשות סרט!" לרוב הם מגזימים, כמובן, אבל זה לא המקרה של קומייל ננג'יאני, הלא הוא המתכנת החנון דינש ב'עמק הסיליקון'. הוא ואשתו אמילי וי. גורדון כתבו, הפיקו ויצרו (וננג'יאני גם מככב, בעוד את אשתו מחליפה על המסך זואי קאזאן המעט מעצבנת) סרט שמבוסס על סיפור ההיכרות שלהם. ודרמה אצלם יש בשפע.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    מה שמתחיל כקומדיה רומנטית קצת בורקסית, על סיפור אהבה בין אמריקאית לבנבנה לסטנדאפיסט בן מהגרים עם משפחה שלא מוכנה לשמוע על קשר עם אישה לא מוסלמית, הופך בהמשך לדרמת מחלה קורעת לב. ברגעיו הטובים היא מזכירה את 'תנאים של חיבה' ועוד דרמות קומיות משפחתיות קורעות לב שהצליחו לאזן יפה בין צחוק לדמע.

     

    באופן אישי, אני לא חובב גדול של דרמות מחלה או של קומדיות בורקס - ז'אנרים עם קונפליקטים ברורים מדי. אבל ננג'יאני וגורדון מגלים בסרטם הראשון מספיק מיומנות קומית ודרמטית על מנת שכל המצבים המלודרמטיים יחליקו בגרון בנעימות. הם חייבים תודה גדולה למפיק שלהם, ג'אד אפאטו, ששוב מתגלה כמי שיודע לקחת קומיקאים צעירים ולהפוך את סיפורם למשהו שהוא מעבר לצחוקים ודאחקות.

     

    'חולי אהבה' הוא קראוד־פליזר מושלם (ויש כבר זמזומים על מועמדויות לאוסקר), אבל יש לסרט שיחוק נוסף, שמרים אותו רמה אחת מעל לשאר סרטי־מחלה־בורקס הזכורים, והוא הולי האנטר וריי רומאנו בתפקידי משנה כהורים המודאגים של הכלה. אין ספק שההפתעה לראות קומיקאי קצת נשכח כמו רומאנו דופק הופעה חצי דרמטית, בעוד האנטר מגלה טיימינג קומי משובח, היא חלק מהכיף פה. זה לא הופך את 'חולי אהבה' לסרט גדול או מקורי במיוחד, פשוט לסרט מתוק.

    ציון: 3.5

     


    פרסום ראשון: 01.08.17 , 16:57
    yed660100