ביקורות סרטים

לוגאן לאקי

דניאל קרייג בתפקיד אסיר משוחרר, צ׳אנינג טייטום ואדם דרייבר בתפקיד אחים שמנסים לשבור קללה משפחתית. בקיצור, עידו הלמן מצא לכם אחלה סרט לסגור איתו את הקיץ.

צילום: Gage Skidmore

לפני כמה שנים סטיבן סודרברג הכריז על פרישה. הבמאי של טרילוגיית 'אושן' ועוד מלא סרטים (אבל באמת מלא) הכריז כי לא ייעשה יותר סרטים. בדרך כלל אני לא מאמין להכרזות כאלה: מה אם פתאום יעלה לו לראש רעיון ממש טוב לסרט? מה הוא יעשה, ישמור אותו בראש?

אז אחרי כמה שנים סודרברג חזר בו מהפרישה והוציא סרט חדש, ואם להאמין לשמועות שנה הבאה הוא יוציא עוד סרט, מה שמראה שזאת לא הייתה פרישה אלא פשוט הפסקה זמנית.

'לוגאן לאקי' עוסק בשני אחים לבית משפחת לוגאן (צ'אנינג טייטום ואדם דרייבר החתיכים), אחד צולע והשני בלי יד, שמנסים לשבור קללה משפחתית ולשדוד את זירת מרוצי המכוניות של נאסק"ר. הם נעזרים באסיר בדימוס (דניאל קרייג) וביחד הם יוצאים לשוד אחד אחרון ומשעשע.

דניאל קרייג. צילום: Tatiana_0000

אני מודה שאני לא ממעריציו הגדולים של סטיבן סודרברג: יש לו כמה סרטים שאני אוהב אבל סגנון הבימוי שלו ברוב סרטיו נוטה להיות מעט יבש ולא מלהיב. גם ב'לוגאן לאקי' יש כמה קטעים שמבוימים בצורה יבשה שגורמת לסרט להרגיש מעט ארוך ונמרח. אבל זה החיסרון היחידי של 'לוגאן לאקי' כי מדובר באחלה סרט בסך הכול.

סטיבן סודרברג מגיש הפעם אנטיתזה לטרילוגיית 'אושן' שלו. במקום מיטב שחקני הוליווד יש לנו שחקנים קצת פחות זוהרים ובמקום להצליח בכול דבר, האחים לבית משפחת לוגאן נכשלים כמעט בכול דבר, מה שהוביל ללא מעט קטעים שגרמו לי ולשאר האולם להתגלגל על הרצפה מצחוק.

'לוגאן לאקי' הוא גם סרט מאוד שנון. יש בו הרבה חילופי דברים משעשעים והתחושה בסרט היא תמיד של כיף, כאילו סודרברג ושאר השחקנים נהנו לעשות את הסרט. אולי זה בזכות האנרגיות שסודרברג צבר בעקבות ה'פרישה' שלו.

השחקנים טובים. אדם דרייבר, המכוער הכי חתיך בהוליווד (או שאולי להיפך), וצ'אנינג טייטום נהדרים בתפקידיהם, ודניאל קרייג משעשע מאוד בתפקיד האסיר בדימוס שהוא מגלם בסרט. גם שאר שחקני המשנה מצטיינים בתפקידיהם.

אדם דרייבר. צילום: dtstuff9

בשורה התחתונה 'לוגאן לאקי' הוא אחלה דרך לסגור את הקיץ. קומדיית פשע מצחיקה, כיפית ומהנה שעוברת מהר. סטיבן סודרברג מוזמן לפרוש כול יום אם כשהוא יחזור בו הוא יעשה סרטים כאלה.

Article author

לוגאן לאקי

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים