yed300250
הכי מטוקבקות
    האמן הגדול מכולם
    7 לילות • 01.01.2018
    כישלון וכישרון
    'האמן הגדול מכולם' הוא מיוזיקל חלול שמעורר רחמים על יו ג'קמן
    בנימין טוביאס

    יש משהו כל כך צ'יזי ומיושן בסרט המוזיקלי העילג 'האמן הגדול מכולם'. אפשר רק לרחם על יו ג'קמן, חובב מיוזיקלים ושואוביז ידוע, שהשקיע בפרויקט שנים מחייו. בחזונו הוא בטח ראה איך הוא מרים מופע גדול מהחיים, מלא בנצנצים ואקרובטים רוקדים, ממש כמו גיבור הסרט שלו: האב הקדמון של השואוביזנס, פי־טי בארנום, האיש שהתפרץ לעולם התיאטרון האמריקאי הסנובי במאה ה־19 עם הקרקסים ומופעי המוזרויות שלו שמשכו המונים.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    אחרי שג'קמן והאולפן הצליחו להביא יופי של תקציב, את מישל ויליאמס וזאק אפרון לתפקידי משנה ואת מחברי השירים של 'לה לה לנד', לא פחות, מה יכול להשתבש? ובכן, הכל. דמויות זוכות להקדמה של 10 שניות ואז אמורות לרגש אותנו, העלילה דורכת במקום ומציגה את בארנום החייכן כובש פסגה אחר פסגה, וגם שירי הפופ החלביים נשמעים כאילו נשלפו מ'סטפ אפ 4'. בטוחים שאלה הכותבים מ'לה לה לנד'?

     

    על התייחסות כלשהי לכל ההתעללויות בבעלי חיים בקרקסים של בארנום במציאות אין מה לדבר. אבל גם מיוזיקל קליל, נוצץ, מזויף וקלקרי במכוון צריך לדעת לעשות.

     

    ניכר שג'קמן רצה ליצור אמירה מחוכמת על הערך שיש בשואוביז נוצץ ומוגזם, על האושר שהוא מעניק לנו, אבל בכל פרק של 'גלי' תמצאו עומק רב יותר - ובעיקר יותר מודעות עצמית והומור. גם 'יוקרה' המופתי בכיכוב ג'קמן, שם גילם דמות דומה של קוסם ראוותן באותה תקופה ממש, גורם לסרט הזה להחוויר. אבל את 'יוקרה' ביים כריסטופר נולאן. פה, ההפקדה של הפרויקט בידי במאי טירון הייתה טעות קשה.

     

    אבל 'האמן הגדול מכולם' הוא בסופו של דבר מופע ראווה חלול של ג'קמן, קומפלט עם פוסטר שבו הוא מופיע עם מקל וצילינדר וחיוך מיליון הדולר שלו. מצטערים, אבל צריך יותר מזה לסרט.

     


    פרסום ראשון: 01.01.18 , 20:32
    yed660100