ביקורות סרטים

פרא

אי אפשר לא לאהוב סרט שמבוסס על משחק ארקייד משנות ה-80.

צילום: Darren Shilson

זה מצחיק איך סרטים שיוצאים כמעט במקביל יכולים להיות כה שונים אחד מהשני. שבוע שעבר יצא 'מקום שקט' המשובח שהיה כולו שקט עד כדי כך שהיה בחלקים גדולים סרט אילם ועכשיו מגיע 'פרא', המבוסס על משחק ארקייד משנות ה-80, ומציג את ההפך הגמור מכך: כולו רועש, גועש ומרעיד רמקולים. אם אין לכם שמיעה רגישה הייתי ממליץ לכם לראות את הסרט באיימקס, שם האולם רעד בחלקים לא מובטלים מהסרט.

ניסוי מדעי שהשתבש (בסצנת פתיחה שמעתיקה בלי בושה מ'כוח משיכה') גורם לכך שגורילה לבנה, תנין וזאב גדלים לממדים ענקיים וזורעים הרס ברחבי שיקגו. על דוויין ג'ונסון לעצור אותם לפני שכול שיקגו תהפוך לאבק. אה, וג'פרי דין מורגן (ניגן מ'המתים המהלכים' עבור רובכם) איכשהו קשור לכול הסמטוכה הזאת.

'פרא' הוא בלוקבאסטר לטוב ולרע. העלילה מטופשת מאוד, הנבלים מסתכמים בכך שהם עושים דברים של נבלים ומכריזים כמעט בקול 'אנחנו מרושעים מוהאהאהא', המדע בסרט בלתי סביר ועוד ועוד.

אבל למרות הכול מדובר בסרט כיפי למדי. כן, זה לא סרט שאזכור בעתיד אבל כ-107 דקות רועשות ומטופשות אך כיפיות נורא הוא עושה את העבודה כהוגן. סצנות האקשן מצליחות להלהיב ולרגש (במובן של 'ריגושים'), דוויין ג'ונסון ממצב את עצמו ככוכב האקשן הלוהט החדש ומציג הופעה לא רעה שעיקרה מכות ושורות מחץ שנונות, האפקטים נהדרים, קטעי ההומור מצליחים להצחיק לרוב, ובכללי הרוב סבבה אגוזים ב'פרא'.

צילום: InAweofGod

אם אתם מחפשים סרט פעולה קליל ונחמד לראות רגע לפני שעונת הקיץ העמוסה מתחילה 'פרא' הוא אופציה טובה מאוד. הוא לא קלאסיקה מודרנית אבל הוא כן מבדר מאוד. רק תיזהרו שהגורילה לא תאכל אתכם!

Article author

פרא

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?

לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים