הנוקמים: מלחמת האינסוף ביקורת סרט

The Avengers Infinity War Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הנוקמים: מלחמת האינסוף":
"אחד הסרטים הגדולים והמרשימים של תקופתנו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Avengers Infinity War
משחק כריס פראט, סקרלט ג'והנסון, ברי לארסון, בנדיקט קמברבאץ', סמואל ל. ג'קסון, וין דיזל, רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס, כריס המסוורת', ברדלי קופר, זואי סלדנה במאי/ת אנתוני רוסו, ג'ו רוסו  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להנוקמים: מלחמת האינסוף מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שיא קולנועי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע78.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די19.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בשנת 2008 אולפני Marvel שחררו לאוויר העולם את סרט הקולנוע הראשון שלהם, "איירון מן", בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור. מאז חלף עשור שלם ואיתו 19 סרטים, כולם שוברי קופות, מרביתם זכו לביקורות אוהדות. אין ספק שקווין פייג' הוא האיש האחראי להצלחה המסחררת של האולפנים, שהפכו את חוברות הקומיקס של Marvel ואת הדמויות השונות לסחורה הכי חמה בהוליווד. הוא לא רק איש עסקים מבריק וקולנוען חכם, הוא מעריץ אמיתי של חוברות הקומיקס. לכן המוצרים הקולנועיים של Marvel הרבה יותר מרשימים, מרגשים וטובים מאשר אלה של אולפני וורנר המייצגים את העולם הקולנועי של DC.בסרטם ה- 19 במספר, אנחנו פוגשים כמעט את כל הדמויות המרכזיות מהעולם הקולנועי של Marvel. לפי IMDB , את מי שלא מופיע בסרט הזה תמצאו כנראה בסרט הבא בסדרה ב-3 במאי 2019. ריבוי הדמויות, העלילות והלוקיישנים היה עלול לגרום לעומס יתר על המידה, שבסופו של דבר היה קורס לתוך עצמו, אבל התוצאה הפוכה. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" הוא אחד הפרויקטים הנועזים והמרשימים בתולדות הקולנוע, שבו כל דמות מצליחה לשמור על הייחודיות שלה גם כאשר היא מנהלת שיחה וגם כאשר היא עסוקה בקרב.
ביקורת מצולמת  |  טריילר/קדימון
באופן אבסורדי "הנוקמים" הם לא הגיבורים האמיתיים של "מלחמת האינסוף", אלא תאנוס (בדיבובו של ג'וש ברולין), נבל-על ענק בעל גוף סגול, שפועל בדרכים עקיפות כדי להשיג את שש אבני האינסוף ולשבצן על כפפה קוסמית קטלנית במיוחד. כפי שלמדנו בסרטים הקודמים האבנים קיימות מאז שחר היקום, כל אחת מאפשרת שליטה על יסוד רב עוצמה אחר. נתקלנו באבנים לאורך הסרטים השונים, אם זה ב"קפטן אמריקה" (2011), "תור: העולם האפל" (2013), "שומרי הגלקסיה" (2014), "הנוקמים": עידן אולטרון" (2015) ו"דוקטור סטריינג'" (2016) . באופן מיוחד נבנה עולם קולנועי שלם והגיוני, והסרט החדש "מלחמת האינסוף" מאחד את כולם לקרב לחיים ולמוות כדי למנוע מתאנוס את האפשרות לשלוט בכוח האלוהי שהוא כל כך חושק בו.אין ספק אפילו שאלו השעתיים וחצי המהירות ביותר שחלפו לי בבית הקולנוע בשנים האחרונות. אין בסרט הזה אפילו רגע אחד מת. מדובר ברצף מסעיר של פעולה, הומור, התפתחויות עלילתיות והתפתחויות של דמויות. הדמויות האהובות מהסרטים השונים נפגשות לראשונה לקחת חלק בקרב נגד תאנוס הבלתי מנוצח. כולם לוקחים חלק בקרבות אפיים שלא נראו כמותם על גבי המסך הגדול. דמות הרע היא המורכבת והאנושית ביותר בעולם של Marvel והרגעים האחרונים של הסרט עלולים להטריד רבים מהמעריצים. יש לסרט הזה איכות המזכירה את סרטי "שר הטבעות" עם לוקיישנים פנטסטיים ומרהיבי עין שעדיין לא נראו.
אנטוני וג'ו רוסו, שביימו את שני סרטי קפטן אמריקה האחרונים: "חייל החורף" ו"מלחמת האזרחים", לקחו על עצמם את המשימה הכול כך מורכבת וביחד עם שני התסריטאים הקבועים שאיתם עבדו על שני התוצרים הקודמים, כריסטופר מרקוס וסטיבן מקפילי, הם מצליחים לעשות את הלא ייאמן. הם לוקחים את המקורות המורכבים והעשירים במיוחד של חוברות הקומיקס עליהם מבוססת "מלחמת האינסוף", שעשירים בהרבה יותר דמויות, עולמות ועלילות, כולל "ארבעת המופלאים", "המגנים" "אקס-מן" ועוד, ומזקקים את הכול למוצר קולנועי קוהרנטי לחלוטין שבו קיימות רק הדמויות שהכרנו עד כה ב-18 הסרטים הקודמים, כולל קאמבק של דמות מהסרט הראשון של "קפטן אמריקה".לא מובן מאליו שכל כך הרבה שחקנים מוכרים וכוכבי קולנוע החליטו להקריב את זמנם, כישרונם ואת מרצם לאולפני Marvel, כדי להיכנס לדמויות המבוססות על חוברות קומיקס ולבנות את החזון הקולנועי העשיר של קווין פייג'. הם הפכו לשותפים לדרך שלו במשך עשור. התוצאה מתעלה על הציפיות וכרגע זה בהחלט אחד מחמשת סרטי Marvel הטובים ביותר שיצאו מהאולפנים המתוחכמים הללו, שיודעים גם לספר סיפור וגם ליצור אפוס קולנועי מרהיב עין ובלתי נשכח.
הנוקמים: מלחמת האינסוף - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עידןגיל: 1302/07/2021 23:05:03
10/10אייקון ציון
חובה צפייה אין מה לפרט בכלל תראו ותבינו
שם: הארוויגיל: 1731/10/2019 00:03:31
10/10אייקון ציון
הסרט הכי טוב ביקום הקולנועי של מארוול, ואחד מסרטי גיבורי העל הטובים בכל הזמנים לצד "האביר האפל". פשוט סרט שלם של קרבות מרהיבים עם הנבל הכי טוב שהיה ביקום הקולנועי של מארוול, והאיחוד הכי טוב שהיה ביקום הקולנועי של מארוול. הסרט עובר בין חמש עלילות שונות מבלי לשעמם לרגע. שאפו ענק לאחים רוסו הבמאים ולכל צוות השחקנים.
שם: יוסי בגיל: 3423/09/2019 10:30:34
9/10אייקון ציון
אחד הסרטים המותחים ביותר של מארוול, עם קאסט מצויין של שחקנים. נותרתי עם פה פעור בסוף הסרט
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט