וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המערב הגרוע: למה אני שונא את "ווסטוורלד"

אביב מזרחי

3.4.2018 / 0:32

בעוד שבועיים היא חוזרת ויש כבר טריילר שמזכיר שסדרת המערבון העתידני של HBO פשוט קשקשנית ונמרחת מדי. זה ממש כאילו לקחו סרט והפכו אותו ל-10 פרקים של שעה. זהירות, ספוילרים לעונה הראשונה, ומי שאשכרה קורא עד סוף הכותרת הזו אולי באמת מתאים כדי לצלוח את כל הסדרה

צילום מסך

1. זה ממש נראה כמו משהו שמייקל קרייטון היה כותב: מתחיל ביוהרה ונגמר בכאוס. לא שלמרוח את זה על סרט זה תמיד כזה מעניין, אבל על סדרה שלמה זה באמת מוגזם. כולם יודעים לאן זה הולך - לפארק היורה ווסטוורלד!

2. כן, הפאנץ' אולי היה צפוי אבל לא כמו העלילה של הסדרה הזו.

3. נכון שהיה טוויסט די גדול לגבי הבחור המבוגר והזמנים של ההתרחשות, אבל זה כי הם לא דומים בשיט. לא כל הגברים הלבנים נראים אותו הדבר אתם יודעים.

4. היחס בין האירועים למשך הפרקים הוא כמעט הומאופתי. טיפת אקשן בדלי של בלה בלה. זה כאילו מרחו על פני סדרה שלמה פרק לא טוב של "מראה שחורה". כלומר כל פרק של "מראה שחורה".

5. התמה. וואו, סדרה על האם לרובוטים יש רגשות, מה זה רגש, מה זה אדם ומהי מכונה, המכונה כועסת. ואז אחר כך, מה זה חיים ומי ברא את אלוהים. אלוהים, למי יש כוח לתהיות הפינוקיו/ גולם האלו. אגב, הסרט "אקס מכינה" נחמד למי שמתעניין בנושא החרוש הזה.

6. העולם העתידני של "ווסטוורלד" לא מאוד משכנע, כי כולם יודעים היום שלפחות בקטע הבידורי אין מצב שיטרחו לבנות רובוטים אלא פשוט ייצרו מציאות וירטואלית. וכן, בסדרה הזו על מציאות וירטואלית, קודם כל חשוב לומר שאם אתה מת במשחק אתה מת גם בחיים, והיא תעסוק במה הם חיים, מהי הכרה והאם אנחנו עוד במשחק. אי אפשר לדעת.

7. כרגיל ב-HBO: ציצים בלי סיבה. אנחנו לא מתבגרים שטופי הורמונים מלפני האינטרנט ואנחנו רואים את התפרים הגדולים מדי שמכניסים דרכם עירום. זה צריך להיות קשור לעלילה, אחרת זה מביך. יכול להיות שהדרך היחידה שזה לא יקרה זה ש-HBO תעשה סדרה על איברי מין. פארק הציצים. אולי באמת עליתי על משהו.

8. (חוץ, יום) שני איברים נפגשים.
זין א'
אתה יודע מה בא לי עכשיו?
זין ב'
כן

9. מה הקטע עם העתיד הזה שבו הדבר של אנשים עשירים הוא לצאת לשכב עם רובוטיות במשחק תפקידים של המערב הפרוע? זה לא אמין שיש למישהו יכולת לבנות כאלה רובוטים מדהימים וורסטיליים, שיכולים להתנהג כמו בני אדם, ומה שהוא יעשה עם הטכנולוגיה הזאת זה לבנות בורדל ענק עם נושא.

10. האם ווסטוורלד הוא מהמקומות האלו שייסעו אליהם כל מיני גברים מהמשרד שלך כדי "לנקות בהם את הראש" - והכוונה לנקות אותו מחשיבה אובססיבית על מין - במקום לנסוע לתאילנד ולממש את הפנטזיות שלהם באופן חוקי?

עוד באותו נושא

"העולם הזה הוא שקר": הסודות מאחורי טריילר העונה השנייה של "ווסטוורלד"

לכתבה המלאה
ווסטוורלד עונה 2. יח"צ,
כל הטכנולוגיה הזאת ומה שעשיתם איתה זה בורדל? מתוך "ווסטוורלד"/יח"צ

11. האם גם נשים יגיעו בקטע של העצמה עם מסע "מלכת המדבר" ורובוטים?

12. בכל מקרה, גם אחרי שהחלטנו שזה לגיטימי בעתיד לאנוס רובוטית, איך לא מפריע להם שנשארה בפארק מלא חומרה של שאר הנופשים. גם איך זה התחיל? מישהו אנס את הכונן שלו ונהנה מזה?

13. מה יש לכם, אנשים מהעתיד, שבמקום להיות חרדים שהאח הגדול מצלם אתכם, אתם פשוט אונסים מכשירים עם ציוד הקלטה.

14. כן, היו יותר מדי סעיפים על מין. אני מתחיל להבין את הבחירה של HBO.

15. אני יודע, יש גם את הפעילות של לירות באנשים. השאלה היא אם זו סתם תפאורה לסקס או שבאמת יש קהל לזה. כמה אנשים כבר יש שרוצים סתם לירות באנשים ולא הלכו למארינס? ואני בכוונה לא כותב חטיבת כפיר בצה"ל כי אני מפחד מהטוקבקים.

אבל בכל זאת: ערכי הפקה גבוהים, אד האריס אדיר בתפקיד הזה (לא שאי פעם ראיתי אותו עושה משהו אחר) והיו כמה רגעים באמת טובים. איך אומרים, לפחות זה לא "פחמן משודרג".

seperator

אתם בעד "ווסטוורלד"? בואו לקרוא את "עולם חדש מופלא" - הבלוג היחיד בישראל המנתח את כל פרקי הסדרה. נשוב גם בעונה השנייה!

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully