דדפול 2 ביקורת סרט

Deadpool 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "דדפול 2":
"החצי הראשון מזיע ממאמץ, החצי השני מרים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Deadpool 2
משחק ריאן ריינולדס, טי ג'יי מילר, ג'וש ברולין, מורנה בקרין במאי/ת דיוויד ליץ'  
קומדיה
ביקורת סרט לדדפול 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אנרכיזם מסחרי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע68.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די25.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
נתחיל מהסוף. הסרטונים המלווים את החלק הראשון של הקרדיטים בסוף "דדפול 2", פשוט מעולים. כל מי שעקב אחרי הקריירה של ריאן ריינולדס והניסיונות השונים והכושלים שלו להשתלב בעולם סרטי הקומיקס בשלל הרפתקאות קולנועיות מיותרות, כגון "אקס-מן המקור: וולברין" ו"גרין לנטרן" עומד לצחוק, והרבה. המודעות העצמית של ריינולדס מגיעה לרמות חדשות. "דדפול 2", כמו הסרט הראשון, הוא מוצר צריכה המודע לעצמו לחלוטין. הוא מתייחס לסרטים אחרים מאותו ז'אנר, לא רק מהיקום הקולנועי של Marvel אלא גם לסרטים של DC ובכלל. הסרט מציף את הצופים בשלל התייחסויות לשירים, סרטים ודמויות מתרבות הפופ העכשווית והקלאסית – אפילו "ינטל" של ברברה סטרייסנד נופל קורבן למעלליו של האנטי-גיבור."דדפול 2" סובל מבעיה שהמון סרטי המשך, בעיקר קומדיות, סובלים ממנה. למרות סצנות הפעולה המסחררות והמאוד מדממות, מדובר יותר בקומדיה מאשר בסרט פעולה. ואכן הסרט הראשון היה פורץ דרך מסוגו, מצחיק מאוד, והוא עשה את זה באופן טוב, חכם ומצחיק. איך אפשר להתעלות על זה? את השאלה המודעת ביותר לעצמה הוא לא מעלה בסרט הזה, אלא מעדיף ללכת על הדרך ההוליוודית הבטוח ביותר: להתחיל הכול בפיצוץ, לעשות את זה גדול יותר, ארוך יותר, רועש יותר, בוטה יותר ולנסות להצחיק בכוח.
ביקורת מצולמת  |  טריילר/קדימון
סיקוונס הפתיחה רווי סצנות פעולה משעשעות, אלימות ומדממות, עד שמתרחשת תפנית מפתיעה, ולמרות הניסיון להפוך אותה למשעשעת היא לא. מאותו רגע שגורם לשינוי טון בעלילה ומעניק גם עוד רובד של מורכבות לדמותו של דדפול הסרט מתקשה להתאושש. הוא מתאמץ לשעשע, אבל אותו צעד תופס אותנו לא מוכנים כי הוא שונה לחלוטין ממה שהתרגלנו אליו עד כה. סוג של ניסיון ליצור סרט שיהיה בו ניחוח מההצלחה העצומה של "לוגאן". אותו ניסיון הופך את השליש הראשון של הסרט לכבד יותר, ולמרות הניסיונות הבלתי פוסקים לשעשע אותנו הוא די נכשל בזה.הבמאי דיויד ליטץ', שהוא אחד משני הבמאים של סרט הפעולה המצליח "ג'ון וויק" והבמאי של "פצצה אטומית" סרט הפעולה המצליח בכיכובה של שרליז ת'רון, הוא לא במאי קומדיות. הוא פעלולן, וסרט כמו "דדפול" זקוק לאיש קולנוע שיידע למזג בכישרון רב את ההומור משולח הרסן בעלילה האלימה ובסיטואציות הלא פשוטות שהסרט מגיש לנו במנות כפולות ומכופלות. כמו בסרט האקשן בכיכובה של ת'רון שהיה מהנה אבל התנהל בכבדות מסוימת, גם "דדפול 2" מתחיל כך, אבל לקראת האמצע שלו בדרך נס, הוא משתחרר ומתחיל לדהור קדימה.
הפעם דדפול מנסה לעזור לילד ניו זילנדי בעל כוחות-על היכול לירות מכפות ידיו כדורי אש הרסניים. הוא נמצא בבית יתומים ועובר שלל התעללויות. דדפול עושה זאת בעזרת חברים חדשים וותיקים איתם יקים את ה-X-Force. יש גם את כאבל, לוחם מהעתיד שמגיע להווה כדי לעצור את אותו ילד לפני שימנע אסון גדול בעתיד רחוק, בגילומו של לא אחר מאשר ג'וש ברולין המגלם את "תאנוס" בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף". ברולין באופן משעשע למדי מגלם שתי דמויות בשני סרטים שונים של Marvel. זאזי ביטס, הזכורה בעיקר מהסדרה הנפלאה "אטלנטה", מגלמת את דומינו, שכוח-העל שלה הוא שפשוט יש לה מזל גדול והיא גם לוחמת לא רעה. בנוסף תמצאו כאן המון, אבל ממש המון, הופעות אורח , כולל אחת ממש מפתיעה שאפשר לפספס אותה אם תזיזו באותו רגע קצרצר את הראש הצידה.החיסרון כמו בקומדיות רבות הוא האורך. נכון, "דדפול" הוא יותר מקומדיה רגילה, אבל עדיין אם הוא היה סרט באורך 90 דקות ולא 119 דקות – התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר אפקטיבית. לדוגמה, הבדיחה הארוכה והמתישה הנמתחת בסצנה הסוגרת את הסרט, הייתה יכולה להיות קצרה בכמה דקות טובות. "דדפול 2" מזיע ממאמץ. הם כל כך משתדלים לשבור שיאים חדשים בהומור מודע לעצמו שפשוט מרגישים את זה, ועדיין למרות הכול הסרט הזה עובד ומספק את הסחורה שהיא בידור הוליוודי נוצץ – כאילו אנרכיסטי, אבל בעצם מוצר צריכה טהור לחלוטין.
דדפול 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יוסי בגיל: 3423/09/2019 10:28:49
7/10אייקון ציון
סרט קומדיה-אקשן מעולה, עם משחק אדיר ואפקטים מעולים. הרבה הרס בסרט כיאה לסרט הקודם וחוש הומור מפותח
שם: Miniגיל: 1622/09/2018 20:59:42
10/10אייקון ציון
אין מה לומר הסרט הכי מושלם שיצא אי פעם לפוקס ובכלל בעולם שווה צפייה כל כך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שם: .MOR Rגיל: 1529/08/2018 04:30:30
7/10אייקון ציון
סרט שטותי וכיפי במיוחד. המשחק מצויין, הצילום לא רע בכלל, הפס-קול מעולה ומוסיף המון לאווירה הקומית, סצנות האקשן סוחפות ומבדרות, רוב הבדיחות מצחיקות ומשעשעות (למרות שלעיתים הם מנסים יותר מידי), הרפרנסים מגניבים וגורמים לצופים להתלהב מהם, העריכה נהדרת והדיאלוגים קלילים ונחמדים אך התסריט והעלילה צפויים, לעיתים חסרי מקוריות ויצירתיות, לפעמים נמרחים מעט ולא יותר מסבירים פלוס. בקיצור, ההגדרה המושלמת לסרט קיץ. אפשרי לצפייה בכיף.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט