משימה בלתי אפשרית: התרסקות ביקורת סרט

Mission: Impossible - Fallout Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "משימה בלתי אפשרית: התרסקות":
"טום קרוז חוזר באחד מסרטי הפעולה הטובים של המאה ה-21"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mission: Impossible - Fallout
משחק טום קרוז, רבקה פרגוסון, מישל מונהאן, הנרי קאביל, סיימון פג, ווינג ריימס, אלק בולדווין במאי/ת כריסטופר מקוורי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למשימה בלתי אפשרית: התרסקות מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"אקשן מעולה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע75.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די20.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בשנות השמונים, ולאחר דעיכת סרטי אמנויות הלחימה, שברו את הראש בהונג-קונג איך להציל את תעשיית הקולנוע והחליטו להפיק סרטי אקשן זולים ומופרכים ששאבו השראה מבי מוביז אמריקאים ומסרטי מאפיה צרפתים. הדגש באותם סרטים היה על מקסימום אקשן במינימום נרטיב. הכוכב הבלתי מעורער של אותם סרטים היה ג'קי צ'אן הנפלא, שגם ביצע את רוב הפעלולים המסוכנים בעצמו וכל סרטיו היו מסתיימים בתמונות שלו נפצע ולעיתים מפונה לבית חולים עם איזו צלע שבורה או רגל מעוקמת.הסרט השישי בסדרת סרטי "משימה בלתי אפשרית" ממשיך את התפיסה של הקולנוע ההונג-קונגי של תן לצופה בראש, עשה מהכוכב שלך (טום קרוז שמבצע את פעלוליו בעצמו) בלתי פגיע עד מופרכות, הוסף כמה מסוקים ורצוי הרבה אופנוענים עם קסדות מאיימות - וזהו בעצם. ואם בהונג-קונג עסקינן, סיום הסרט הוא מחווה ברורה לפתיחת סרט השני בסדרה, שאותו ביים המאסטר של האקשן ההונג-קונגי -ג'ון וו.
ביקורת מצולמת  |  טריילר/קדימון
העלילה? לא ממש חשובה ולא ממש ברורה (למה לבלבל את הצופים? קיץ, חם. מי צריך קוהרנטיות?). ובכל זאת: סוכן חשאי בריטי שסרח הצליח להשתלט על שלוש פצצות אטום ואיתן האנט וצוותו אמורים לנסות וללכוד אותו ולהציל שוב את העולם מכליה.קרוז בן ה-56 הפך לכוח שדוחף את סדרת הסרטים (המבוססת על סדרת טלוויזיה צנועה). קרוז, שעולה לכותרות כיום בעיקר בענייני הסיינטולוגיה, כבר איבד ממעמדו כגדול כוכבי הקולנוע בעולם, אבל עדיין הוא מצליח להפגין תחושה של דחיפות ואני מאמין לו שהוא יציל אותי מכל אלו שמבקשים להרע לי. קרוז הוא כוכב קולנוע שמייצג גבריות ישנה (כשגברים היו גברים ונשים מחאו כפיים בעיקר), אפילו בונד וג'ייסון בורן כבר נמצאים במסלול קולנועי אחר. אבל קרוז וסדרת הסרטים הזו נשענים על הקולנוע הקלאסי המיושן וזה עובד. הסרט גורם לצופה ליהנות מכל שנייה שקרוז נמצא על המסך.
העלילה נעה בין פריז, לונדון וקשמיר, ובעיקר מתנהלת במרדפים ובין פיצוצים והרבה יריות. כל שחקני המשנה שכוללים את אנג'לה בסט, אלק בולדווין ואת חברי צוותו של קרוז - וינג ריימס וסיימון פג, וגם הנרי קואוויל (סופרמן בשבילכם בתפקיד מפתיע פלוס שפם), ורבקה פרגוסון בתור העזר שכנגד - כל אלו נפלאים אבל הם רק תפאורה לטור דה-פורס של קרוז שרק משתבח עם השנים ונשאר צעיר בעזרת שלל טיפולים קוסמטיים מסתוריים.למי שמתעקש, הבמאי כריסטופר מקוורי, שגם ביים את הסרט הקודם וגם אחראי לכתיבת רוב התסריטים בסדרה, מבצע בסרט מעין סגירת מעגל. איתן האנט פוגש את אשתו (מישל מונהאן) שהוחבאה מפני הרעים ואולי מדובר בכלל בסרט האחרון בסדרה. "משימה בלתי אפשרית: התרסקות" הינו סרט שחוגג אקשן כמעט בכל דקה מהשעתיים וחצי שלו (הארוך בסדרה). זהו קולנוע מופשט וטהור שאותי ממלא שמחה רבה וחדווה. מי צריך עלילה כשיש מלוא החופן אקשן?
משימה בלתי אפשרית: התרסקות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יוסי בגיל: 3423/09/2019 11:13:09
7/10אייקון ציון
סדרת סרטי משימה בלתי אפשרית לא מחדשים דבר. ההתחלה ידועה והסוף צפוי, אך יחד עם זאת הם מלאי מתח, אקשן, פעלולים מטורפים ודרמה סוחפת. לחובבי הזאנר ולמעריצי טום קרוז
שם: aloncoolגיל: 2410/12/2018 21:25:08
9/10אייקון ציון
סרט מעולה
שם: איתיגיל: 2629/11/2018 00:46:10
9/10אייקון ציון
מה עוד אפשר לומר על סדרה הסרטים משימה בלתי אפשרית? ראיתי את כולם. אהבתי את כולם אני באמת חולה מושבע שלהם. בכל מקרה אתייחס לסרט הזה כאל עוד פרק בהמשך לסדרת הסרטים של טום קרוז שנותן את כל כולו בסרט הזה. יש שם הכל, אקשן, מתח, דרמה הכל מהכל ואני אוהב שמחברים קצת מהסרטים הקודמים זה נותן תחושה שיש חיים אמייתים לדמויות שם. אני ממליץ לראות את הסרט הזה כיף ומהנה אקשן וכל המרכיבים שעשוי סרט טוב. אגע קצת בעריכה, לדעתי העריכה של הסרט טובה מקודימיו. תהנו!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט