תופסת ביקורת סרט

Tag Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "תופסת":
"משעשע במרבית הזמן, שחקנים נפלאים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Tag
משחק ג'ון האם, ג'רמי רנר, אד הלמס, איילה פישר במאי/ת ג'ף טומזיק  
קומדיה
ביקורת סרט לתופסת מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"טיפשי ומבדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע58.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די26.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות14.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"תופסת" הוא עוד הוכחה שהמציאות הזויה ומטורפת יותר מכל דמיון. האם מישהו היה מאמין שקבוצת גברים בני 40 ו-50, חברים מילדות, ימשיכו לשחק תופסת במשך שלושים שנה, גם אחרי שהם התחתנו והקימו עסקים מצליחים? הקומדיה המשעשעת הזאת מבוססת על "It Takes Planning, Caution to Avoid Being It" כתבה של העיתונאי ראסל אדמס מה"וול סטריט ג'ורנל" על אותה קבוצת גברים המנסה בעזרת משחק התופסת לשמור על רוח הנעורים.יש משהו תמים ואף ילדותי בדרך שגיבורי הסרט מסרבים להתבגר והתוצאה בהתאם: ילדותית, טיפשית, נאיבית ומשעשעת בחלק ניכר מהזמן. העלילה מותאמת לז'אנר הקומדיות שפרחו בשנים האחרונות בהוליווד ובו קבוצה של אנשים בוגרים בני 30 ו-40 מתנהגים כמו ילדים קטנים. הלהיטים הגדולים בז'אנר זה היו "מסיבת רווקות" וסרטי "The Hangover" בהשתתפות אד הלמס, המשתתף גם בסרט זה. בתקופה האחרונה הגיעו למסכי הקולנוע בארץ שניים שהיו מוצלחים מסוגם - "לילה בטירוף" ו"מאבדים את זה".
זהו סרט הקולנוע הראשון של הבמאי והמפיק ג'ף טומזיק, שהתמקצע בבימוי סיטקומים, סרטים קצרים ובימוי מופעי סטנד-אפ ל-Netflix. התחושה היא שטומזיק העדיף לא לקחת סיכונים גדולים מדי. הוא נשען על הומור הסלפסטיק שבו הגיבורים רודפים אחד אחרי השני ובמהלך אותם משחקים הם נופלים, נתקלים בשלל חפצים, קירות וחלונות ובעיקר גורמים לקהל לצחוק. דמויות מורכבות, מעניינות או מפותחות אין כאן. כן תוכלו למצוא אסופה של סטראוטיפים גבריים ונשיים מגולמים היטב על ידי שחקנים וקומיקאים מוצלחים שעושים עם המינימום שניתן להם את המקסימום האפשרי.מלבד אד הלמס, שהוא החוליה החלשה בסרט זה וכמעט בכל סרט אחר, תוכלו למצוא שני גברים מסוקסים ובעלי חוש הומור שבדרך כלל משתתפים בסרטי פעולה, מתח ודרמה: ג'ון האם וג'רמי רנר. לצידם ניתן למצוא את הסטנדאפיסט חניבעל בורס ואת ג'ק ג'ונסון מ"הבחורה החדשה". הבריטית היפה אנאבל ווליס נכנסת לנעלי העיתונאית החוקרת. השחקניות ראשידה ג'ונס ולסלי ביב נמצאות שם על תקן היפות והמצחיקות לעיתים.
איילה פישר, התופעה האוסטרלית, השחקנית הכי מצחיקה כרגע ביקום, היא שחקנית משנה שכולם צריכים להיזהר ממנה כי היא פשוט גונבת את הצגה בכל רגע שהיא נמצאת על המסך. בעוד האחרים הגיעו כדי לממן את התשלומים לגרושה או לווילה החדשה, היא הגיעה כדי לעבוד והיא פשוט קורעת מצחוק. היא מגלמת את אשתו האובססיבית של אד הלמס המכורה לא פחות, ואולי אפילו הרבה יותר, ממנו למשחק השטותי שבעלה וחבריו משחקים."תופסת" אולי ארוך מדי, אפשר היה לקצר אותו ל-90 ואפילו 80 דקות, ואז הוא היה מצחיק ואפקטיבי הרבה יותר. אבל לפעמים בימות הקיץ החמים, גם קומדיה חביבה ולא מבריקה במיוחד יכולה לספק את הסחורה. אם תרצו לנקות את הראש עם איזשהו סרט משעשע שיש בו שחקנים טובים וכמה רגעים מצחיקים, זה הסרט בשבילכם.
תופסת - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4816/05/2020 10:26:47
6/10אייקון ציון
המסר הוא העיקר. הסרט עצמו די אידיוטי ,אבל מאחוריו מסתתר משהו שכדאי שכל אדם מבוגר ייקח איתו. אומנם הגוף מתבגר ואי אפשר לעצור את השנים, אבל בנפש אנחנו יכולים וצריכים להישאר ילדים בכל גיל וזה תלוי בנו. מפגש שמתקיים בכל שנה במהלך 30 השנים האחרונות בחודש מאי. 5 חברי ילדות שלוקחים פסק זמן מהחיים האמיתיים, ומתמסרים למשחק "תופסת" שבו הכל כשר כדי לנצח. הפעם ארבעה מהחמישה בעקבות חברם שמעולם לא הפסיד במשחק והוא לפני חתונתו. מידי פעם יש צחוקים אבל בגדול מדובר בבזבוז זמן.
שם: אופירגיל: 1724/09/2019 19:42:49
9/10אייקון ציון
סרט מבדר ביותר. האולם היה מלא באנשים שלא הפסיקו לצחוק. השילוב בין האקשן והקומדיה נעשה בצורה מצוינת.
שם: פיניגיל: 4401/06/2019 15:09:40
9/10אייקון ציון
חבל, חבל שלא עשו יותר קידום מכירות לסרט הזה. כל כך נהנו לראות אותו בסלון בבית. סרט שבן סטילר ואדם סנדלר צריכים לראות כדי להבין איך אפשר לעשות בדיחות "מפגרות/נמוכות" ופשוט להצחיק בלי פיפי קקי. תוסיפו על זה שזה מבוסס על סיפור אמיתי ובטוח שתעבור לכם המחשבה שגם אתם הייתם רוצים לשחק חודש בשנה 30 שנה תופסת... חכו לסוף ותראו את החברים האמיתיים שצילמו את עצמם משחקים גם היום חוויה !
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט