ביקורות סרטים

משימה בלתי אפשרית: התרסקות

מבקרים יודעי דבר נתנו לו ציון מושלם והשוו אותו לקלאסיקות מודרניות כגון 'מקס הזועם: כביש הזעם' ו'האביר האפל'. האם יש צדק בדבריהם?

לסרט החדש של 'משימה בלתי אפשרית', השישי בסדרת סרטי הפעולה של טום קרוז, הגעתי עם ציפיות מאוד גבוהות. מבקרים שאני סומך על דעתם נתנו לו ציון מושלם והשוו אותו לקלאסיקות מודרניות כגון 'מקס הזועם: כביש הזעם' ו'האביר האפל'. מסרטי 'משימה בלתי אפשרית' הקודמים לא התלהבתי יותר מדי: הם היו בידור קיצי מאוד נחמד אבל קשה להגיד שהייתי מכתיר אותם כקלאסיקות או כמשהו שאחרוש עליו שוב ושוב בעתיד.

ובכן, נראה שעם 'משימה בלתי אפשרית: התרסקות' המצב יהיה שונה.

כרגיל מסרטי 'משימה בלתי אפשרית', העלילה עושה את עצמה מורכבת. יש אנשים רשעים מאוד, יש כדורי פלטונים שהגיבורים צריכים להשיג אחרת העולם יושמד ויש אנשים שמחליפים הרבה זהויות וצדדים. אבל בניגוד לדי הרבה סרטים מהסוג הזה, נראה שהפעם השקיעו קצת יותר בקטעים שבין הדיבורים. אלה לא סתם דיאלוגים ששמים ברקע כדי לתת לסרט 'נפח', אלא ממש עלילה ששווה לעקוב אחריה, למרות המורכבות שלה. לראשונה בסרט פעולה של טום קרוז היה לי קצת אכפת ממנו (!).

אבל לא באנו לסרט של 'משימה בלתי אפשרית' בשביל העלילה והדמוית, באנו בשביל האקשן והפעלולים, ובתחום הזה הסרט הוא בלי ספק הטוב ביותר בסדרה. הפעלולים, שרובם בוצעו ע"י טום קרוז בעצמו, מדהימים מאוד. קטעי האקשן סוחפים ומלהיבים, 147 הדקות של הסרט עוברות מהר מאוד ללא צורך להסתכל בשעון ובכללי כול הסרט הוא חבילה מהנה מאוד של אקשן, פעלולים וכיף.

אומנם קצת מוגזם בעייני להשוות את 'משימה בלתי אפשרית: התרסקות' ל'מקס הזועם: כביש הזעם' ול'האביר האפל' אבל עדיין מדובר באחד מסרטי האקשן המהנים ביותר של השנה האחרונה. הוא סוחף, מלהיב, מרתק ופשוט כיף עצום. אפילו שווה לראות אותו באיימקס בתלת מימד.

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים