ג'ולייט, הגרסה העירומה ביקורת סרט

Juliet Naked Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ג'ולייט, הגרסה העירומה":
"כל מה שאנחנו מצפים מקומדיה רומנטית"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Juliet Naked
משחק רוז ביירן, איתן הוק, כריס אודווד במאי/ת ג'סי פרץ  
רומנטיקה
ביקורת סרט לג'ולייט, הגרסה העירומה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מתוק להפליא"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע75.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די16.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לפעמים יש סרטים ששחקן או שחקנית אחת מצליחים להציל אותם משגרתיות מוחלטת. למזלם של הבמאי ג'סי פרץ ושותפותיו לכתיבת התסריט, אחותו יבגניה פרץ ותמרה ג'נקינס (יוצרת עצמאית מוערכת בעצמה) הליהוק של השחקנית הראשית ושחקנית המשנה מצליח להציל את "ג'ולייט, הגרסה העירומה" ולהפוך אותו למוצר צריכה שנעים לצפות בו.ואכן מדובר בקומדיה רומנטית חיננית אך שגרתית למדי, כאשר את הפלוס המרכזי שהופך אותו לסרט שבאמת כיף לצפות בו מספקות רוז ביירן בתפקיד הנשי הראשי והקומיקאית הבריטית הצעירה והלא מוכרת, לילי ברזיר, בתפקיד נשי משני, כאחותה הקולנית, שהיא גם הלסבית היחידה בעיירה הבריטית המנומנמת על חוף הים הפסטורלי בה הן מתגוררות.
התוצאה מזכירה למדי את הסרטים הנוספים שהיו מבוססים על ספריו של ניק הורנבי, המוכר לקהל הרחב בזכות הספרים שהפכו לסרטים מצליחים: "קדחת המגרש", "נאמנות גבוה" ו"רווק פלוס ילד". הורנבי גם התנסה בכתיבת תסריטים לסרטים מצליחים כגון: "לחנך את ג'ני", "הולכת רחוק" ו"ברוקלין". אז אם אתם אוהבים את יצירתו, נראה שהסרט המדובר יעביר לכם בהנאה מרובה 105 דקות.הבימוי המקצועי של ג'סי פרץ נועד כדי לשרת את העלילה הרומנטית מחממת הלב ואת הדמויות החביבות הלוקחות בה חלק. רוז ביירן מגלמת את אנני, מנהלת מוזיאון בעיירה נשכחת אי שם בבריטניה התקועה במערכת יחסים מנומנמת כבר 15 שנה עם דנקן – מרצה לקולנוע שהוא גם מעריץ נלהב של טאקר קרואו, כוכב רוק נשכח מן העבר שיש לו רק דיסק אחד. נראה שדנקן משקיע יותר זמן בזמר אותו הוא מעריץ מאשר בבת זוגו החיננית. יום אחד דנקן מצליח לעצבן את אנני וזאת משאירה בבלוג שהוא כותב על טאקר קרואו טוקבק עוקצני. נחשו מי מגיב לה?
את החבר השקוע בבלוג על הזמר שאף אחד לא שמע עליו מגלם השחקן האירי החביב כריס אודווד, המתמחה ביצירת דמויות לוזריות ולעיתים אף בלתי נסבלות כמו בסדרה "בנות". השחקן האמריקאי אית'ן הוק, המתמחה בגילום דמויות של רוקיסטים מהעבר, מזכיר במקצת את דמותו מהסרט "מציאות נושכת".שניהם חביבים ומבצעים את תפקידם נאמנה אבל אין ספק שהסרט הזה מאפשר לרוז ביירן, שחקנית משנה מוערכת שלא תמיד מקבלת תפקידים ראשיים ראויים, לזרוח בסרט זה כאישה שהחיים לכדו אותה בסיטואציה לא ברורה והיא רק רוצה להשתחרר ממנה.ביירן היא כבר פנים מוכרות משלל תפקידים בסרטים רבים, ביניהם סרטי "אקס-מן", "שכנים" 1 ו-2 לצד סת' רוגן, "מסיבת רווקות", "מרגלת" וכמובן הסדרה "דמג'ס" שם הייתה צריכה להתמודד עם גלן קלוז המעולה. לראשונה היא אוחזת בתפקיד ראשי בסרט שנשען כולו על כתפיה, והיא עושה זאת בחינניות רבה. בעיקר בזכותה "ג'ולייט, הגרסה העירומה" הוא קומדיה רומנטית מרעננת הראויה לצפייה על המסך הגדול.
ג'ולייט, הגרסה העירומה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יוסריאן_1גיל: 030/11/2019 23:07:12
7/10אייקון ציון
מקורי. נחמד + משחק טוב
שם: Rifraf87גיל: 4229/07/2019 09:09:01
3/10אייקון ציון
סרט מצויין לסובלים מנדודי שינה
שם: anipoגיל: 4729/06/2019 17:49:14
7/10אייקון ציון
לא רע אבל גם לא מצליח להתרומם. חובבי קומדיות רומנטיות לא יסבלו אך גם לא יקפצו לשמיים מרוב הנאה. אנני ודנקן הם זוג שמה שמאפיל על מערכת היחסים שלהם, זה הערצתו לזמר עבר ששנים כבר לא מופיע בשם טאקר קרואו. כל חייו של דנקן סובבים סביב טאקר ובין היתר הוא גם מפעיל בלוג בנושא. אנני שנמצאת במערכת יחסים משעממת עם דנקן, סובלת בשקט.הדברים משתנים כאשר דנקן בוגד באנני והם נפרדים.אנני מצליחה לאתר את טאקר קרואו וליצור איתו קשר. לטאקר יש כמה ילדים מנשים שונות והוא מגיע לאנגליה עם בנו הקטן לרגל הולדת נכדו ועל הדרך הוא פוגש את אנני.מסתבר שיש מכנה משותף לשניהם והוא השנים האבודות.אנני ויתרה על ילדים בגלל חוסר רצונו של דנקן להיות אבא וגם ויתרה על מערכת יחסים משמעותית. טאקר לעומת זאת, הזניח את יחסיו עם ילדיו והיה אבא גרוע.בסופו של דבר ,המסר הוא שהשנים עוברות ולא ניתן להשיב את הזמן שחלף,אבל למרות זאת יש לעיתים הזדמנות לעשות תיקונים.השאלה היא האם אנחנו מתעוררים בזמן ונוקטים ביוזמה.לסיכום:שחקנים טובים, לקח לחיים ומוזיקה נחמדה.אפשר לראות.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט