"תן לי גמל - אני הופך אותו לג'ירפה"; "תן לי עכבר - אני הופך אותו לפיל"; "תן לי קוף - אני אביא אותו לקיסריה". את המשפטים הנ"ל אומר אסף אטדגי, אמרגנו של עומר אדם בתחילת "קיסריה אקספרס", סדרה מוקומנטרית חדשה בכיכובו, המבטאת ישירות את תמצית התוכנית ומהות עולמו של אמרגן בנסיקה.


במרכז הסדרה - סיפורם של שלושה סטנדאפיסטים כושלים: יוסי גבני, עומר בורשטיין וגיורא זינגר - חברי שלישית "בערך", שמופיעים במועדוני סטנד־אפ קטנים בתל אביב, וחולמים על הפריצה הגדולה.

בעקבות פגישה אצל מנהל החשבונות שלו, מבין אטדגי שעליו לייצר הכנסה נוספת והוא מחליט לנהל סטנדאפיסט אנונימי ולהפוך אותו למפורסם. בעקבות צפייה ביוטיוב, הוא נחשף לשלישייה שעושה הכל חוץ מלהצחיק אותו, ובכל זאת זה מאתגר אותו.



אחרי מפגש עם השלישייה ומסע ליקוקים שקרי, הוא מצליח להחתים אותם על חוזה טאלנט, ומבטיח להביא אותם לקיסריה בתוך כמה חודשים, ולמעמד של מינימום "מה קשור?" או "הגשש החיוור".

הסדרה לוקחת את התדמית שצבר לעצמו אטדגי והופכת אותה לקומדיה, בהגזמה יתרה כמובן: פרשת מרגול, השופוני שלו והשגת מטרות בכל מחיר, כולל שקרים והצגות.

המשחק של אטדגי, המתנסה לראשונה כשחקן, אותנטי, נונשלנטי, טבעי ומשעשע, גונב את ההצגה ומאפיל על שאר השחקנים בכריזמה טיפוסית.



לאורך הפרק הוא זורק מטבעות לשון שקרוב לוודאי יהפכו מהר מאוד לקאלט: "מי שמחכה - נשאר מדוכא"; "זה לא משנה את מי אתה מוכר - זה משנה איך אתה מוכר"; ו"מטוס - או שהוא נוסק או שהוא מתרסק". בכך הוא מעביר היטב את הווייב של הסדרה ומצייר אותה בצורה הומוריסטית ומוקצנת, אך לא כל כך רחוקה מהמציאות בשואו ביזנס המקומי.

בשורה התחתונה: "קיסריה" משרטטת תמונה משעשעת של תעשיית הבידור המקומית, שגם מי שלא חבר בה יכול למצוא עניין, סקרנות ובעיקר רגעי בידור.

"קיסריה אקספרס", ראשון־שני, 20:45, HOT3