וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שושלת רומנוף" ממחישה את הבעיה עם יוצרים מבריקים שמקבלים יד חופשית

17.10.2018 / 20:20

יוצר "מד מן" קיבל מאמזון חירות יצירתית גדולה לטובת הסדרה החדשה שלו. ההפקה מרשימה, הקאסט נוצץ והתוצאה היא סאטירה משופעת שנינות והומור, שמתחת לבוז הדק מתארת מספר חיבורים אנושיים מתוקים. כל זה עשוי היה להיות נהדר, אילולא שלושה גורמים שמכשילים את הסדרה

"שושלת רומנוף", "The Romanoffs", קרי בישה. אמזון פריים וידאו,
התקציב והחירות ניכרים על המסך לטוב ולרע. קרי בישה, "שושלת רומנוף". צילום: יח"צ/אמזון פריים וידאו

מאז ש"מד מן" הסתיימה ב-2015, היוצר שלה מת'יו וויינר עסוק בהתנסויות. ראשית כתב וביים את הסרט הצנוע "האם אתה כאן", דרמה קומית שבלבה מלחמת ירושה בין בני משפחה והיקסמות של גבר מבוגר מאישה צעירה. לאחר מכן כתב את הנובלה הקטנה "הת'ר, הטוטאליות" (שיצאה גם כאן בהוצאת כתר), העוסקת באובססיה של גבר לאישה נערצת. עכשיו הוא חוזר לטלוויזיה עם "שושלת רומנוף" ("The Romanoffs"), אבל אפילו כך ממשיך לשמור אמונים לפורמט הקצר. במקום עוד יצירה סדרתית עם פיתוח דמויות המשתרע על פני פרקים ועונות, בחר וויינר ליצור סדרת אנתולוגיה שבה כל פרק עומד לחלוטין בפני עצמו. ובניגוד לסרט ולנובלה הנ"ל, הפעם הוא עושה זאת בעזרת הכיס העמוק והחופש היצירתי של אמזון פריים וידאו, שם היא משודרת (גם בישראל). גם התקציב וגם החירות ניכרים על המסך, לטוב ולרע.

מגובה בקאסט נוצץ ובהפקה חובקת עולם, "שושלת רומנוף" מגוללת שורה של סיפורים בשמונה פרקים. המשותף לכולם הוא שהם עוקבים אחר צאצאיה של משפחת הצאר הרוסי רומנוב. אנשים בני זמננו מכל קצוות תבל שאילן היוחסין שלהם מתנשא ומגיע ישירות, לטענתם, אל משפחת המלוכה הרוסית שסופה נגדע ב-1918 עם רצח משפחת ניקולאי השני כולה בעת המהפכה הבולשביקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully