ביקורות סרטים

ספיידרמן: ממד העכביש

עידו הלמן הלך לסרט החדש על מעללות איש העכביש והוא נהנה מכול רגע.

צילום: VisualHunt.com

איזה סרט אדיר, הא?

בשוק קולנועי שמוצף עד גדותיו בסרטי קומיקס וגיבורי על, סרט אנימציה על איש העכביש הידידותי לא בדיוק גרם לי לספור את הימים מראש לקראת בכורתו. למרות שצמד הגאונים פיל לורד וכריס מילר היו מעורבים בהפקתו עדיין נותרתי אדיש. אבל אחרי שראיתי את הסרט יצאתי נלהב כמו ילד. הביאו לי עוד מהדבר המשובח הזה!

הסרט מתהדר באנימציה ייחודית המזכירה קומיקס חי. מאז 'עיר החטאים' של רוברט רודריגז לא ראיתי סרט כזה קומיקסי על המסך הגדול. בין אם זה חיתוכי העריכה שהם כמו דפי קומיקס, העיצוב שמזכיר פרינט מיושן וקטעים פסיכדליים שנראים כמו רימייק של 'צוללת צהובה' בתקציב של 150 מיליון דולר, 'ספיידרמן: ממד העכביש' הוא תענוג לעיניים וסיוט לחולי אפילפסיה.

אבל מלבד האנימציה, 'ספיידרמן: ממד העכביש' הוא סרט מאוד מאוד מאוד מצחיק. הוא שופע בהומור מודע לעצמו ובבדיחות מצחיקות מכול סוג. הוא כול כך עמוס בהומור משובח כך שגם אם לא צחקתם מהבדיחה הנוכחית זה בסדר כי עוד דקה תגיע בדיחה לא פחות מצחיקה.

'ספיידרמן: ממד העכביש' עוסק בין השאר בכמה דמויות ספיידרמנים, כמו מיילס מוראלס המחליף של פיטר פארקר, ספיידר האם החזיר המצוייר, ספיידר נויר בשחור לבן ועוד ועוד. למרות שהסרט גם עמוס בדמויות ראשיות ומשניות הוא מצליח לתת לכול אחת מהן אופי, סיבות להיות בעדם ורצון לסרט שלם על מעללם.

אבל ההישג הכי גדול של הסרט זה התסריט שלו. 'ספיידרמן: ממד העכביש' הוא לא רק שעתיים של בדיחות מצחיקות בתחפושת קומיקסית אלא הוא גם סרט על האחריות שבלהיות גיבור על ובהתמודדות עם שכול, חברות ומערכות יחסים. בכול הנושאים האלה 'ממד העכביש' מטפל בצורה מרשימה ומעוררת הערכה.

'ספיידרמן: ממד העכביש', לא אכפת לי מה אחרים אומרים, הוא בלי ספק סרט הספיידרמן הכי טוב שיצא לקולנוע עד כה. מרהיב, קורע מצחוק, עם אקשן משובח וטונות על גבי טונות של הנאה. בא לי כבר לראות את זה שוב.

נ.ב. תישארו אחרי הקרדיטים. יש 2 סצנות אחרי שהסרט נגמר.

Article author

ספיידרמן: ממד העכביש

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים