ביקורות סרטים

אליטה: מלאך קרב

עידו הלמן בא בלי ציפיות ל'אליטה: מלאך קרב' והזדעזע. בואו לקרוא למה.

צילום: David Holt London

סבלתי מכול רגע ב'אליטה: מלאך קרב'. אל תעשו את הטעות של ללכת לסרט הזה.

במשך הרבה מאוד שנים ג'יימס קמרון, אותו אחד מ'טיטאניק' ו'אווטאר', תכנן לעשות סרט על פי המנגה 'אליטה מלאכית קרב'. הפרוייקט נתקע וקמרון העדיף לעבור לפנדורה ולעשות שם המשכי 'אווטאר' עד קץ הקריירה שלו. רוברט רודריגז לקח את המושכות וביים את הסרט לפי תסריט של קמרון.

התוצאה פשוט מזעזעת לצפייה.

אני לא יודע מאיפה להתחיל למיין את הכשלים של הסרט הזה. נתחיל מהתסריט הרעוע, בו דברים קורים במהירות, בלי קשר ובלי הסבר. האירועים בסרט פשוט מתרחשים כי ככה. גם הצורה בה הסרט כול פעם מציג דמות חדשה היא יותר מצחיקה מאשר מכבדת, כאילו הסרט אומר 'הי תראו הנה X שלום הנה X יאללה לדמות הבאה'.

זה ממשיך באפקטים שנותנים לסרט תחושה ומראה של משחק מחשב מתחילת העשור הקודם. מסרט בניצוחו של ג'יימס קמרון אני מצפה לאפקטים שהם לא פחות מריאליסטיים, לא כאלו שנותנים לסרט את התחושה ששכחו לחלק ג'וייסטיקים בכניסה לאולם. גם סצנות האקשן יותר מביכות מאשר מרשימות. הן מבולגנות, משעממות ועשויות ברישול מדהים. זה מצחיק איך בסרטו הראשון של רודריגז, 'אל מריאצ'י' (שהופק ב-0.2 אחוז מהתקציב של 'אליטה מלאך קרב'), יש אקשן יותר מרשים מבסרט הנוכחי.

וזה נגמר במשחק המביך של כמעט כול השחקנים. בין אם זה השחקן זוכה שני האוסקרים מהרשללחשבאז (סליחה, מהרשלה. אני אתרגל מתישהו) עלי שמגלם נבל 'מוהאהאהאהא' גרוע ביותר, ג'ניפר קונלי שנותנת גם היא משחק מביך ביותר וכך גם שאר השחקנים בסרט מלבד כריסטוף וואלץ שנותן דווקא הופעה חמודה ביותר.

'אליטה: מלאך קרב' הוא כישלון עצום מכול בחינה ונכון לעכשיו גם הסרט הכי גרוע שראיתי בקולנוע מאז 'החיים עצמם' או איך שלא קראו לדבר הזה עם אוסקר אייזיק. פשוט תתרחקו.

Article author

אליטה: מלאך קרב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים