צ'מפיונס ביקורת סרט

Campeones Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "צ'מפיונס":
"קומדיית ספורט שהיא הנאה צרופה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Campeones
משחק חוויאר גוטיירז, חסוס לאגו סוליס, רוברטו סנצ׳ס, חסוס וידאל במאי/ת חאבייר פסר  
זר
ביקורת סרט לצ'מפיונס מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"מצחיק ומרגש"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ספרד היא אומת ספורט בכלל ומעצמת כדורסל בפרט. הספרדים היו אלופי העולם בכדורסל, אלופי אירופה והאלופה הנוכחית של היורוליג היא ריאל מדריד. לא פלא שהסרט "צ'מפיונס" על קבוצת כדורסל של בעלי צרכים מיוחדים שבר קופות בספרד. אבל מעבר להיותו דרמת כדורסל, הוא גם מספק תובנה או שתיים על יחס החברה לאחר ושואל מהו או מיהו "נורמלי".מרקו (השחקן המעולה חביאר גוטיארז) הוא עוזר מאמן בקבוצת כדורסל. הוא אדם לא נחמד ומתוסכל שרב עם כולם - כולל עם אשתו שהוא פרוד ממנה. הקבוצה מחליטה לפטרו לאור התנהגותו ובערב כשהוא שיכור, מתנגש מרקו ברכב משטרה. הוא מובא בפני שופטת וזו גוזרת עליו עבודות שרות במוסד לבעלי צרכים מיוחדים.
מרקו מגיע בחוסר חשק בולט למוסד ושם הוא לומד ממנהל המוסד שבמקום קיימת קבוצת כדורסל. מרקו מכיר את חברי הקבוצה שכוללים בחור שמפחד להתקלח, בחור שקופא לעיתים על מקומו, בחור שלא ברור מה הוא מדבר ובחור היפוכונדר שמסביר לו שהוא "מפגר אבל לא מטומטם".וכך פוגש הלוזר האולטימטיבי את חבורת הלוזרים הלא פחות אולטימטיביים וכל מי שראה סרט ספורט אחד או שניים יודע מה יקרה בהמשך ושחבורת הלוזרים תהפוך לקבוצה יעילה ומשומנת ומרקו יגלה את עצמו ואפילו ייהפך לאדם טוב יותר.
הסרט מלא דיאלוגים וסצנות די בסיסיות והוא גם מאד צפוי אבל, וזהו אבל גדול, הוא מצליח מאוד לרגש בכך שהוא חושף בפני המאמן ובפני הצופים (באופן רגיש ומאד הומני) את עולמם של אותם חבר'ה בעלי לקויות שמנסים לשרוד בעולם לא סובלני.עוד ב-1997 התפעלתי מאיך שהצליח פדרו אלמודובר לתאר בצורה מדוקדקת את עולמם של שחקני כדורסל הנכים בסרטו "אהבת בשר ודם" וגם הבמאי של "צ'מפיונס" חביאר פסר מצליח לייצר סצנות ספורט מרגשות ואמינות כולל אמירה בסיום על מהות ומטרת הספורט. "צ'מפיונס" הינו סרט שכוחו בצניעותו ובפשטות שהוא מעביר את מסריו. אני אישית צחקתי ואחר כך בכיתי ויצאתי מהסרט שמח וטוב לב.
צ'מפיונס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4923/04/2021 09:40:27
7/10אייקון ציון
הנושא זה העיקר. מצחיק ונוגע אבל עדיין מסוג הסרטים שחסר בהם משהו ואתה לא בטוח איפה לשים את האצבע. יכול להיות שחסר קצת עומק, ואולי התמקדות בדמות אחת או שתיים נוספות הייתה תורמת. מרקו הוא עוזר מאמן כדורסל חם מזג שהצד האמפתי באישיותו הוא לא הכי חזק אצלו. מרקו לא נמצא בתקופה מזהירה בחייו. הוא פרוד מאישתו וגר בדירתה של אימו. חוץ מזה הוא תוקף פיזית את המאמן תחתיו הוא עובד וגם נשפט לאחר שנהג בשכרות והתנגד למעצר. השופטת גוזרת עליו 3 חודשי עבודות שירות שאותן הוא מרצה כמאמן קבוצת כדורסל של בעלי מוגבלויות. הוא מלמד אותם לשחק וגם להתחרות ,אבל מעל הכל הוא לומד להכיר את אישיותם הנפלאה, וגם השיריון העבה שלו נסדק ככל שעובר הזמן. פרודתו מסייעת לו במשימה וגם היחסים ביניהם מתחממים בחזרה. אהבתי את המשחק של השחקן הראשי. לסיכום: אין ספק שכדאי לראות גם אם לא מושלם. ציון 7.5.
שם: אבו עמיתגיל: 5301/02/2020 19:57:02
9/10אייקון ציון
סרט טוב ומרגש. משעשע לעיתים, אין בסרט שום דגש על ספרד כמקום להתרחשות של הסרט, הסרט לגמרי יכל היה להתרחש בכל מקום בעולם. אבל זהו סרט מלבב, אוהב אדם, מלא חיוניות, קל להתאהב בגיבורים. מאד אהבתי את הסוף של הסרט שבו למרות שהקבוצה מפסידה- חברי הקבוצה מאושרים וחוגגים בכנות. לא סרט גדול, אבל היה כיף לראות אותו.
שם: דנית רוזןגיל: 5314/08/2019 00:50:49
9/10אייקון ציון
סרט נפלא, מרומם נפש ממש. יצאנו מחוייכים. נשאר עם הצופה זמן רב אחרי, מחשבות על טבע האדם ועל החלקים היפים שלו...
קישורים
חץ צ'מפיונס (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי זר
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט