ביקורות סרטים

סרט לגו 2

לפני חצי עשור יצא 'סרט לגו' הראשון. הסרט, שהיה מצחיק מאוד ותופעה תרבותית לכמה זמן, עסק באמט בריקובסקי, אדם (עשוי לגו מן הסתם) שתמיד אופטימי ותמיד הולך לפי החוקים עד שהוא נאלץ להציל את העולם ולגלות על עצמו דברים דברים חדשים. הסרט היה די קלישאתי אבל הוא עשה את העבודה עבור ילדים ומבוגרים.

צילום: SecretLifeOfMinifigs

לגו, מי לא אוהב לגו?

לפני חצי עשור יצא 'סרט לגו' הראשון. הסרט, שהיה מצחיק מאוד ותופעה תרבותית לכמה זמן, עסק באמט בריקובסקי, אדם (עשוי לגו מן הסתם) שתמיד אופטימי ותמיד הולך לפי החוקים עד שהוא נאלץ להציל את העולם ולגלות על עצמו דברים דברים חדשים. הסרט היה די קלישאתי אבל הוא עשה את העבודה עבור ילדים ומבוגרים. לאחר מכן יצאו כמה ספין אופים שהיו שהיו מוצלחים ('לגו באטמן') וכמה פחות ('לגו נינג'גו'). עכשיו סוף סוף מגיע ההמשך 'סרט לגו 2' והשמחה מרובה.

הסרט מתחיל ליטרלי מהפריים האחרון של הסרט הראשון. זוכרים מה היה בסרט הראשון? אם לא אז חבל כי הסרט לא ייתן לכם לנוח. הוא מפציץ את הצופים כבר מדקת הפתיחה בהומור מטא, אקשן ופעילות. צעצועים חדשים וחמודים פולשים לעיר הלגו וזורעים הרס וחורבן. הגיבורים מקימים עיר פוסט אפוקליפטית (כי פארודיה על 'מקס הזועם' זה בדיוק מה שציפיתם ממנו בסרט לכול המשפחה, לא?) עד שחלקם נחטפים לחלל. אמט, נחוש להיות קשוח, נוסע להציל את חבריו שנחטפו.

כמו שאמרתי, 'סרט לגו 2' הוא מנה עמוסה, אבל ממש עמוסה, של הומור, אקשן ופעילות. כול דקה מתרחש משהו וכול דקה יש בדיחה או משהו ברקע. זה כיף ממש (במיוחד אם מסניפים אבקת סוכר לפני) אבל אני יכול להבין אנשים שיגידו די לעומס הזה. לפעמים העומס מרגיש עמוס מדי ולא היה מזיק ל'סרט לגו 2' ללחוץ על הברקס מדי פעם ולתת לעכל את העלילה.

אבל בכול זאת, ממש ממש נהנתי. הבדיחות קולעות לרוב למטרה ומצליחות להצחיק. הסרט גם עמוס ברפרנסים ובאיסטר אגס ששווה מדי פעם לעצור את הסרט ולבדוק מה יש ברקע. האקשן סוחף, מבוים היטב ומלהיב. בסרט יש גם שירים ('אוי לא, זה מחזמר!' כמו שאחת הדמויות אומרת) נהדרים שייתקעו לכם בראש ומעל הכול עבודת הדיבוב טובה מאוד, במיוחד של כריס פראט החתיך בתפקיד אמט, הוא ממש חמוד בתפקיד הזה ואמין.

'סרט לגו 2' הוא המשך ראוי שטוב כמו הראשון אם לא יותר. מצחיק, מרהיב, מושקע ופשוט כיף גדול מההתחלה ועד הסוף. לכו לראות!

Article author

סרט לגו 2

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים