ווילי מהיר וחייכני ביקורת סרט

Wheely Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "ווילי מהיר וחייכני":
"גרסה חיוורת ואיטית למקור של פיקסאר, "מכוניות""
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Wheely
דיבוב שחר חסון במאי/ת יוסרי עבד חלים  
אנימציה
ביקורת סרט לווילי מהיר וחייכני מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"חיקוי חיוור"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע31.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די31.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות37.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אני לא חסידת סרטי "מכוניות" של פיקסאר. יצא לי לצפות עם בני בסרט האחרון שיצא לאקרנים לפני שנה וחצי ואני לא יכולה להגיד שהתלהבתי ממנו בקנה מידה היסטרי. אבל לאחר שצפיתי בסרט "ווילי מהיר וחייכני", התגעגעתי למקור."ווילי מהיר וחייכני" הוא סרט אנימציה זר ממדינת מלזיה בהפקת חברת קרו. את הסרט ביים יוסר עבד חלים (הפיק את הסרט "ריביט"), שגם כתב את התסריט יחד עם קית' ברומפטון. הסרט מגולל את סיפורה של מכונית המרוץ הצהובה והמצליחה, ווילי או ווילס (בדיבובו של שחר חסון), שבעקבות תאונה שעבר במירוץ מושבת מהתחרויות והופך להיות מונית.
יום בהיר אחד הוא פוגש בבלה (בדיבובה של דקלה הדר), מכונית אדומה ויפהפייה שמטפחת קריירת משחק. הוא מציל אותה מתאונה ומתאהב בה. בלה, שנמצאת בקשר עם מכונית יוקרתית ועשירה, אינה מעוניינת בו בהתחלה. אך כשהיא נחטפת על ידי חבורת חוטפי מכוניות היא מגלה את האמת על בן זוגה והגלגל מתהפך. ווילי נחפז להצילה יחד עם חברו הטוב, הטוסטוס פאט-פאט (בדיבובו של ערן מור) והם עוברים הרפתקה אמיצה שבסופה ווילי מצליח לחזור למה שהוא עושה הכי טוב – להתחרות במרוצי מכוניות."ווילי מהיר וחייכני" מתחיל באופן מבטיח בתחרות במסלול מרוצים גדוש אדרנלין, אך ההמשך היה רחוק מלהיות טוב. התסריט קופץ מדבר לדבר ואין אחידות עלילתית. גם חומר הגלם של התסריט לוקה בחסר ומאוד רדוד. הייתי מצפה מסרט על מרוץ מכוניות לקצב מהיר ביותר אך הסרט זוחל לאיטו. ההתחלה והסוף היו טובים וסוחפים וכל השאר מקרטע. אם כבר הולכים על גרסה שמתחקה אחר המקור, אז לפחות להשקיע באנימציה, אבל גם פה "מכוניות" לוקח ובגדול. הדבר היחיד שאני יכולה להגיד הוא שכלל המדבבים, ובדגש על המדבבים בתפקידים הראשיים (שחר חסון ודקלה הדר) עשו עבודתם נאמנה.
המסרים העיקרים של הסרט הם להיות אמיצים, לא להתייאש לעולם ולפתח קשרי חברות אמיצים. מסרים יפים וטובים, רק חבל שהם קצת נבלעים במסרים אחרים שקצת פחות מתאימים לילדים כמו כליאתו של ווילי בכלא לאחר שהסכים למרוץ לא חוקי, וגם מהות הקשר בין בלה עם חברה הקודם והאנוכי שמנפנף בכספו ועוקב אחריה.עם זאת, דעתם של ילדיי הייתה חלוקה. שני בניי (3.5, 7.5), נהנו מהסרט, בעיקר מדמותו המשעשעת של פאט-פאט ואילו בתי (6.5) לא התחברה ודי השתעממה. בקיצור – אם חסר לילדכם קצת אדרנלין מכוניות, עדיף שתשימו להם בטלוויזיה את אחד מסרטי "מכוניות" ותעבירו זמן איכות בבית עם הילדים.
ווילי מהיר וחייכני - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט