רקסי המלך ביקורת סרט

The Queens Corgi Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "רקסי המלך":
"וולגרי ומכיל תכנים אלימים שלא מתאימים לילדים קטנים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Queens Corgi
דיבוב גילן שחף, דן קיזלר, שירלי לילו, גדי לוי, יורם יוספסברג במאי/ת בן סטאסן, וינסנט קסטלוט  
אנימציה
ביקורת סרט לרקסי המלך מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"אפשר לוותר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע54.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די34.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט "רקסי המלך" הוא סרט הנפשה בתלת מימד שנוצר באולפני חברת האנימציה הבלגית של בן סטאסאן (שביים והפיק את הסרט). זהו פרויקט נוסף שלקחה על עצמה החברה, אך בניגוד לסרטם הקודם, "ביגפוט ג'וניור" מ-2017 שהיה מוצלח, הפעם התוצאה הרבה פחות ראויה.הסרט שנקרא באנגלית "הקורגי של המלכה", לוקח אותנו לארמון בקינגהאם שבלונדון לחזות בחייהם של הנחשבים ביותר: כלבי הקורגי של המלכה. אנו מתוודעים לרקסי החמוד, כלב מפונק וכריזמטי, שהוא כלבה הראשון והאהוב של המלכה אליזבת השנייה. בעקבות תקרית דיפלומטית עם כלבתו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, רקסי ננזף, בורח מהארמון ובדרכו חזרה לביתו, עובר הרפתקאות לא פשוטות, מכיר חברים חדשים שגורמים לו להבין מהי חברות אמת וגם מתאהב.
"רקסי המלך" מתחיל באופן מבטיח ומשעשע, ללא מילים, עם מוזיקה קלאסית שנתנה תחושה שאכן נמצאים בארמון בקינגהאם. עלילת הסרט אמנם מתמקדת בכלב הקורגי החמוד, רקסי ומעלליו, אך היא מכילה קריצה פוליטית כשהיא מתארת מפגש בין נשיא ארה"ב טראמפ ואשתו למלכת אנגליה ובעלה. במפגש טראמפ מתואר כדמות וולגרית וסקסיסטית, בניגוד לדמותה העדינה והמתחשבת של מלכת אנגליה.בנוסף לכך, העלילה רוויה באלימות פיזית ומילולית שבאה לידי ביטוי בקרבות בין כלבים, בריונות והשלטת טרור, ניסיון לרצח ואף תכנים מיניים שלא מתאימים לילדים, כמו כלבה שמחליקה על עמוד בפני קהל והטרדה מינית של רקסי על ידי כלבתו של טראמפ שאף גובלת בניסיון לאונס. תכנים אלה בסרט היו עקב האכילס שלו וגרמו לו להיות מאוד רדוד ולא מתאים לילדים קטנים, וחבל.
המסר העיקרי שהסרט רצה להעביר - שבעזרת חברים טובים אפשר להתגבר על כל המהמורות, הועבר. אך אופן הביצוע לוקה בחסר לפי אמות המידה שלי ואם לשפוט את תגובתם של הילדים הקטנים באולם הקולנוע שפרצו בבכי ויצאו החוצה, לא רק אני חשתי כך. דעתם של ילדיי לעומת זאת הייתה שנויה במחלוקת. בני בן השלוש וחצי פחד במהלך הסרט, בתי בת השש וחצי גם לא התחברה לסרט אך בני בן השבע אהב. מכיוון שסרטי אנימציה רבים עלו לאקרנים בשבועות האחרונים, אפשר בהחלט לוותר על "רקסי המלך" ולצפות בסרט אחר. מלך הוא לא.
רקסי המלך - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: רינתגיל: 4704/05/2019 21:32:10
1/10אייקון ציון
פשוט מחריד ומזעזע. אלים, תכנים מיניים, עזבנו אחרי רבע שעה. פשוט מחריד. לא להתקרב, על אחת כמה וכמה לא עם ילדים. נורא ואיום. ממש חטפנו בחילה ממנו.
שם: א.בגיל: 3024/04/2019 04:22:34
1/10אייקון ציון
אזהרה! הסרט אינו מיועד לילדים!תכנים גסים ואלימים!
שם: מנשגיל: 4021/04/2019 23:23:13
1/10אייקון ציון
היום הלכנו לסרט המזעזע הזה. הסרט אלים , וולגרי ומיני מי שחושב שילדים קטנים צריכים לראות מועדון קרב של כלבים - שילך לסרט מי שחושב שילדים צריכים לראות פיתוי מיני בין כלבים - שילך לסרט אני לא חשבתי שכדאי שהילדים שלי יחשפו לזה ולכן יצאנו לאחר חצי שעה מהסרט והכי חשוב - איפה המועצה לביקורת סרטים ומחזות
קישורים
חץ רקסי המלך (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט