ביקורות סרטים

ג'ון וויק 3

הסרט השלישי בסדרת האקשן המצליחה הגיע לקולנוע ועידו הלמן נהנה מכול רגע.

צילום: conner395

יש מצב ש'ג'ון וויק' היא סדרת סרטי האקשן הכי טובה שצמחה בקולנוע בשנים האחרונות.

ב-2014 יצא סרט אקשן קטן וחמוד בשם 'ג'ון וויק' בו קיאנו ריבס נלחם באנשים בדרכים ססגוניות. הסרט עצמו הפך ללהיט בקרב חובבי הז'אנר והפקת סרט ההמשך יצאה לדרך. 'ג'ון וויק 2', שיצא ב-2017, הוא בעייני יצירת מופת של אקשן (כן כן). הסרט השני עשה לראשון את מה ש'האביר האפל' עשה ל'באטמן מתחיל': הרחיב את העולם בו מתרחשים הסרטים ושדרג את הרמה. עכשיו מגיע הסרט השלישי בסדרה והציפיות מרובות.

אני לא אספר לכם על העלילה. ממלא לאף אחד לא אכפת ממנה. אפילו ליוצרים לא אכפת. אבל בעוד בסרטים אחרים דבר כזה מעיד על עצלנות תסריטאית פה זה דווקא דבר טוב, שכן העלילה היא רק תירוץ לחבר בין קטעי אקשן סוחפים, מלהיבים ומבויימים בלוליינות מרשימה. כול סצנת אקשן ב'ג'ון וויק 3' יותר מרשימה מהקודמת וכשנדמה לכם שראיתם את סצנת האקשן של השנה מגיעה עוד אחת שמאפילה על הקודמת וככה זה נמשך עד הסוף המדמם של הסרט.

דבר אחד ששמתי לב אליו זה ש'ג'ון וויק 3' הוא סרט מצחיק. כמובן, לא מדובר פה בדיאלוגים שנונים או באנשים מחליקים על בננה אלא בהומור שחור משחור סטייל סרטי טרנטינו. הסרט מראה לא מעט מראות קשים לצפייה בצורה קלילה ומשעשעת ואתם יכולים להגיב אליה בשני אופנים: או להזדעזע עד עמקי נשמתכם או לצחוק צחוק משחרר ופרוע.

קיאנו ריבס נולד לשחק מתנקש סטייל ג'ון וויק (יסלחו לי מעריצי 'מטריקס') וגם בסרט הנוכחי הוא נותן הופעה מלאת יזע וקשיחות. הפעם מצטרפת אליו האלי ברי בהופעה קשוחה ומוצלחת למדי וכך גם שאר השחקנים בסרט.

'ג'ון וויק 3' הוא פיצוץ של סרט שאתם צריכים לראות על מסך הקולנוע הכי גדול בסביבתכם. אקשן משובח שכמוהו לא ראיתי כבר הרבה זמן, קטעים מצחיקים וקיאנו ריבס אחד הופכים את הסרט השלישי בסדרת האקשן לטוב ביותר בה. יאללה, מתי 'ג'ון וויק 4'?

Article author

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים