ביקורות סרטים

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו

אם אתם ילדים בנפשכם או אוהבי פוקימון, אז יש לכם מה לראות בקולנוע עכשיו.

צילום: burnthebay

'פוקימון: הבלש פיקאצ'ו' יצא לפני כמעט חודש וכבר הספקתי לשמוע לא מעט אנשים מתאכזבים ממנו. 'מה הקשר ראיין ריינולדס ופוקימון?' אמר מישהו. אחי, זה כולה פוקימון, לא 'האזרח קיין 2'. ראיין ריינולדס נמצא עכשיו בתקופה הכי טובה בקריירה שלו, זאת שבה הוא מופיע באיזה תפקידים שהוא רוצה (בעיקר קומיים) ורואים שהוא נהנה מזה לחלוטין. עכשיו הוא מופיע בסרט אמריקאי ראשון שמבוסס על התופעה חובקת העולם מבית יפן (אני תמיד הייתי יותר בקטע של יוגיהו, אגב) והתוצאה משמחת לבב אנוש.

העלילה, אם זה כזה משנה לכם, מתרחשת בעיר בה בני אדם ופוקימונים (באנימציית CGI מדהימה, יש לציין) חיים בהרמוניה זה לצד זה. נער שגר שם אשר אביו נאבד, מוצא יום אחד את פיקאצ'ו וביחד הם יוצאים לחקור את תעלומת ההיעלמות של האבא.

מה שהכי קסם בעייני ב'פוקימון: הבלש פיקאצ'ו' זה שמדובר פה לחלוטין בסרט לילדים בנפשם. אם עברתם, מנטלית ו/או נפשית, את גיל 35 אין לכם מה לחפש בסרט הזה, לכו לראות 'צ'רנוביל' או משהו כזה. 'הבלש פיקאצ'ו' זה סרט שהוא לחלוטין אינפנטילי וצפוי וכאן טמון סוד קסמו.

למרות שאת סוף הסרט ידעתי לזהות כבר מסוף המערכה הראשונה עדיין נהנתי מאוד מהסרט. כמו שכבר אמרתי, האנימציית CGI של הפוקימונים השונים בסרט פשוט מדהימה. האקשן מלהיב וסוחף. הבדיחות קורעות מצחוק ורואים שראיין ריינולדס לחלוטין נהנה לדבב את פיקאצ'ו בסרט.

נכון, לא מדובר פה ביצירת מופת בוגרת שתיזכר לדורות אבל אם אתם ילדים בנפשכם, אוהבי פוקימונים או שבא לכם משהו מאוד קליל בקולנוע בימים חמים אלו, 'פוקימון: הבלש פיקאצ'ו' הוא אחת האופציות הכי טובות שיש עכשיו לבילוי באולם הקולנוע הממוזג.

Article author

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים