ביקורות סרטים

גברים בשחור: אינטרנשיונל

הסרט החדש בסדרת 'גברים בשחור' הוא לא יצירת מופת אבל גם לא ראוי לקטילות שהוא מקבל. עידו הלמן חזר בשחור ובאופן מרוצה למדי מהסרט.

צילום: mypubliclands

בשנת 1997 יצא הסרט המבוסס על קומיקס 'גברים בשחור', בו וויל סמית' (בשיא תהילתו) וטומי לי ג'ונס נלחמו בחייזרים מהחלל החיצון. הסרט הנ"ל היה כיפי מאוד והוליד שני סרטי המשך לא רעים שאתם בטח מנסים עכשיו להיזכר אם ראיתם אותם, סדרת אנימציה שזכורה לי מהילדות ועוד בטח הרבה דברים.

עכשיו אנחנו בעידן בו כול מותג, אבל באמת כול מותג, מקבל החייאה מחדש על המסך הגדול. עכשיו הגיע תורם של הגברים בשחור לחזור לקולנוע. הפעם את וויל סמית' ואת טומי לי ג'ונס מחליפים טסה תומפסון וכריס המסוורת' (וגם ליאם ניסן כי זה נחמד). הסרט החדש נשחט בביקורות ולא צפויות הכנסות רבות בקופות, אבל האמת? די נהנתי.

אם זה כזה משנה לכם, הסרט מספר על בחורה (טסה תומפסון) שמצטרפת לארגון הגברים בשחור וביחד עם סוכן מוצלח וחתיך (כריס המסוורת') הם נשלחים למצוא חפרפרת בארגון.

אין הרבה מה לפרט על 'גברים בשחור: אינטרנשיונל', מדובר פה בסרט קיץ סביר פלוס ולא יותר מזה. התסריט לא מדהים, העלילה צפויה מקילומטרים (לא יודע אם זה נחשב בימינו כספוילר או לא, אבל יש בסרט טוויסט שרק מי שראה במהלך חייו את כל שלושת הסרטים יופתע ממנו) ואין בסרט תחושה של מוצר שהשקיעו בו מעבר ללדפוק כרטיס וללכת.

אבל למה בכול זאת נהנתי מהסרט? קודם כול סצנות האקשן די כיפיות. הם מבויימות היטב ועושות חשק לעוד. האפקטים מוצלחים. הבדיחות רוב הזמן קולעות למטרה ומצליחות להצחיק והכימיה בין טסה תומפסון לכריס המסוורת' (שזה הסרט השני שלהם ביחד אחרי 'ת'ור: רגנארוק') עושה את העבודה והיא די משכנעת.

'גברים בשחור: אינטרנשיונל' הוא ממש לא יצירת מופת אבל הוא גם לא מה שהקטילות עשו ממנו. מדובר פה בסך הכול בסרט קיץ חביב ומבדר ששווה לראות ולשכוח ממנו ביום שאחרי. לא משהו מיוחד.

Article author

גברים בשחור: אינטרנשיונל

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הנצפים ביותר

‎למעלה

אהבתם את התכנים שלנו?לחצו לייק וקבלו עדכונים שוטפים