ספיידרמן: רחוק מהבית ביקורת סרט

Spider Man Far From Home Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ספיידרמן: רחוק מהבית":
"רגעים קולנועיים מרשימים לצד קומדיית נעורים מתוקה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Spider Man Far From Home
משחק טום הולנד, ג'ייק ג'ילנהול, זנדאיה, סמואל ל. ג'קסון, מריסה טומיי, קובי סמולדרס במאי/ת ג'ון ווטס  
הרפתקאות
ביקורת סרט לספיידרמן: רחוק מהבית מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"חופשה נעימה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די28.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בחודשים האחרונים היינו צריכים להתמודד עם מספר סרטי גיבורי-על מבוססי קומיקס: "שהאזאם!", "קפטן מארוול", "הנוקמים: סוף המשחק" ו"אקס מן: הפניקס האפלה". בשבועות האחרונים נראה שז'אנר סרטי הקומיקס הגיע למיצוי לאור הכישלון העצום של "אקס מן" לעומת שאר הסרטים בז'אנר. תחושת המיצוי היא גם תוצאה של הסיום הגדול מהחיים של "הנוקמים: סוף המשחק", עם קרב שעוד לא נראה כדוגמתו על גבי המסך הגדול שמסתיים במותם של כמה מהדמויות החשובות ביקום הקולנועי של מארוול.אז לאן אנחנו צועדים עכשיו? אולפני סוני היו מספיק חכמים לשתף פעולה עם אולפני מארוול ולחבר את הדמות שהם בעלי הזכויות עליה, ספיידרמן, עם אולפני דיסני את מארוול. מה שהרגיש בעקבות הטריילרים כעוד סרט ספיידרמן שגרתי, מתגלה כבר בדקות הראשונות כהמשך ישיר, חכם ומלא הומור ל"נוקמים: סוף המשחק". אחרי שהפך לאבק בסוף "הנוקמים: מלחמת האינסוף" וחזר לתחייה ב"סוף המשחק" ובמהלך קרב איבד את איירון-מן, המדריך שלו ודמות האב הדומיננטית בחייו -פיטר פרקר AKA ספיידרמן רוצה רק ליהנות קצת מהחיים כמו כל בן טיפש-עשרה ממוצע ולצאת לטיול קיץ בערים מרכזיות באירופה.
התוצאה היא שילוב כיפי ומושלם לימי הקיץ. דמיינו את הסרט המושמץ אך המבדר מאוד של טוד פיליפס "Road Trip", קומדיית הסקס הסהרורית והמצחיקה בכיכובו של טום גרין, רק בלי הסקס אבל עם המון סצנות פעולה מסחררות חושים ופעלולים יקרים. עם כל הכבוד לרצונות של פיטר פרקר, אנחנו עדיין בסרט מארוול המיועד לכל המשפחה. המטרה המרכזית שלו היא לספק לנו עוד הרפתקה סוחפת ומסעירה שבסופה דמותו של ספיידרמן תסיים את השלב השלישי ביקום הקולנועי של מארוול כאחד המנהיגים המובילים של "הנוקמים" והוא יאגד סביבו את הגיבורים ששרדו והחדשים שעתידים להצטרף במהלך השנים הקרובות.הבמאי ג'ון ווטס, שסיפק לנו את "ספיידרמן: השיבה הביתה", מחזיר את הדמות האהובה אל המסך הגדול והתוצאה מבדרת ולא מתיימרת להיות הרבה יותר מכך. בעקבות האירועים בסרטים הקודמים, ספיידרמן חייב לקבל על עצמו את האחריות להתמודד עם איומים חדשים בעולם שהשתנה לעד, אבל הוא מתכחש לכך ומעדיף להתמקד בניסיון שלו למשוך את תשומת ליבה של חברתו לכיתה ובחירת ליבו, M.J. טום הולנד וזנדאיה משחזרים את תפקידיהם כבני התשחורת המוצאים את עצמם בלב קרב על האנושות כאשר ניק פיורי (סמואל ל. ג'קסון) מגייס את ספיידרמן למאבק בכוחות חוצנים הנקראים בשם Elementals, ארבעה יצורים השולטים בכוחות הטבע.
כמו כן נפגוש את מיסטריו בגילומו של ג'ייק ג'ילנהול המגיע מכדור הארץ אבל במימד אחר והוא נמצא בקרב כמעט חסר סיכויים נגד אותם ארבעת Elementals העוברים בין מימדים ומשמידים עולמות, כולל את עולמו של אותו מיסטריו. מיסטריו (או בשמו האמיתי, קוונטין בק) מוכר בסדרת הקומיקס כאחד האויבים המסוכנים של ביותר של ספיידרמן, ולכן הגרסה של מיסטריו בסרט זה היא אף מעניינת ומורכבת יותר ומחברת אותנו אל הסרטים הקודמים ואל דמות מרכזית וחשובה בעולמו של ספיידרמן.כמו בכל סרטי הנעורים והמוצרים ההוליוודיים בשנים האחרונות, הקאסט מגוון מבחינה אתנית ולראשונה, אחד מהתלמידים בכיתה מגולם על ידי שחקן טרנסג'נדר. ניתן להצטער שמארוול את סוני לא מימשו את הפוטנציאל הקומי האמיתי שטמון בסרט המסע שבו כולם דלוקים על כולם. לא נעשה שום צעד כדי להפוך את הסיטואציה של קומדיית נעורים לבאמת אפקטיבית: בני נוער חרמנים מניו יורק בטיול באירופה ולא יקרה שום דבר מלבד כמה מבטים נוגים והחזקת ידיים כקליימקס מיני?טוב שיש סרטים כמו "חורשות את הלילה" או סדרות כמו "אופוריה" (בכיכובה של זנדאיה) שבהם לא חוששים להתעסק עם מיניות של בני נוער. כרגע מארוול מעדיפים להתמקד במה שהם טובים: בניית סיפורי הרפתקאות אפקטיביים, יצירת סצנות פעולה סוחפות ופיתוח דמויות של גיבורי על כתובים היטב, אך נטולי כל מיניות.
ספיידרמן: רחוק מהבית - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: תומר רפאליגיל: 1607/11/2019 08:19:02
8/10אייקון ציון
סרט מגניב, הקודם היה יותר טוב אבל גם זה סבבה, הנבל קצת פחות טוב מהקודמים של מארוול
שם: הארוויגיל: 1701/11/2019 10:35:29
9/10אייקון ציון
אז פיטר מקבל את מתנת הירושה שלו מטוני. מה הוא עושה איתה? נותן אותה למישהו שהוא מכיר יום וחצי. נחמד, נחמד. בגדול זאת הבעיה הממשית היחידה שלי בסרט. האפקטים מרהיבים, האקשן טוב, המשחק כרגיל מעולה מצד טום הולנד וכל הקאסט. סרט טוב מאוד, עם טוויסט נחמד פלוס מינוס, אבל לא מהחזקים של מארוול.
שם: ליאורהגיל: 6226/09/2019 22:15:43
10/10אייקון ציון
אני מאוהבת!!!תום הולנד הוא כשרון בלתי נדלה...הילד הזה עוד יהיה לאונרדו דיקפריו...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי הרפתקאות
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט